کاظمی: پس از بازی با استقلال افشاگری می کنم

 فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: در رابطه با بازی باید بگویم به توانایی بازیکنانم عنایت دارم و امیدوارم بچه‌ها از توانایی خود در بازی با استقلال بالاترین استفاده را ببرند.

 

وی در مورد تعطیلات لیگ اظهار کرد: هر تیمی از بازی‌ها و لیگ دور باشد، از شرایط خوبش فاصله می‌گیرد و این یک قاعده است. ما در این بازی فقط یک محروم داریم، ولی بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

 

کاظمی درمورد تاخیر در حضورش در تمرینات سیاه جامگان بیان کرد:من هیچ بحث شخصی در این تیم ندارم و اکنون هم نمی‌خواهم در این مورد حرفی بزنم. بعد از بازی قطعاً در این خصوص صحبت می‌کنم. این یک مسئله و بحث تیمی است و من حتماً بعد از بازی، در موردش توضیح می‌دهم.

 

وی ادامه داد: آنچه در مورد رفتن من می‌دانید، وجود داشته و من آن را رد نمی‌کنم، ولی بگذارید بعد از اتمام بازی با استقلال، حرف‌هایم را به زبان می‌آورم.

 

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن پرسپولیسی این تیم قرار است مقابل استقلال قرار بگیرند، تصریح کردک: من به پرسپولیسی بودن یا استقلالی بودن کسی کاری ندارم. می‌گویم به خاطر لباسی که بر تن بازیکنان است، همه باید بجنگند .