شنیدم تیم ملی،کره را توی قوطی کرده بود

خداداد عزیزی درباره دیدار ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: به دلیل یک مشغله کاری موفق نشدم بازی تیم ملی مقابل کره را ببینم اما شنیدم تیم ایران عملکرد خیلی خوبی داشته و به اصطلاح رقیب دیرینه خود را توی قوطی کرده و از این موضوع خوشحالم.به همه اعضای تیم ملی تبریک می گویم  امیدوارم با ادامه همین روند مقتدرانه به جام جهانی صعودی کنیم. 

وی ادامه داد: به دلیل کسب دو پیروزی مقابل ازبکستان و کره جنوبی نباید فکر کنیم بازی با سوریه آسان است. البته تجربه دوره قبلی مسابقات و شکست مقابل لبنان باعث می شود مربیان و بازیکنان باتجربه سوریه را دستکم نگیرند. کسب سه امتیاز در برابر سوریه تقریبا خیالمان را بابت صعود راحت می کند و بعد از آن دنبال این باید باشیم که همچون دوره گذشته به عنوان تیم اول به جام جهانی راه پیدا کنیم. 

عزیزی درباره کمک دولت از وزارت ورزش به تیم ملی بیان داشت: من رابطه خوبی با صفایی فراهانی نداشتم اما نمی توانم این را کتمان کنم که کمپ موجود تیم های ملی در دوره مدیریت او بنا شد. با شناختی که از توان مدیریتی مهدی تاج دارم امیدوارم ایشان با کسب حمایت دولت و شهرداری بتواند فضای کمپ را گسترش دهد تا تیم های ملی فقط در مجموعه ورزشی آزادی 5 یا 6 زمین استاندارد فوتبال داشته باشند. برای من فوتبالی ناراحت کننده است که ارمنستان کمپی با 10 زمین استاندارد داشته باشد و تیم ایران برای انجام چند جلسه تمرین به ایروان برود. ما اگر زمین های خوب داشته باشیم با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی ایران می توانیم میزبان تیم های خارجی هم باشیم که هم بازتاب بین المللی دارد و هم برای کشور ارزآوری می  کند و چند خانوار هم از کنار این ایجاد اشتغال کسب روزی می کنند.