محرم درباره خداحافظی‌ از فوتبال باید خودش پاسخ دهد

محسن طاهری درباره شکست دو بر صفر سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: در مورد مسائل فنی، مربیان و کارشناسان باید نظر بدهند. به عنوان تماشاگر و کسی که دلش برای سپاهان می‌سوزد، از نحوه بازی تیمم راضی نبودم. بازیکنان تلاش خود را کردند، اما آن جنگندگی که باید از سپاهان می‌دیدیم، را شاهد نبودیم.

«امیدوارم سپاهان در دیدارهای آینده جنگنده بازی کند». وی با بیان این جمله افزود: بازیکنان باید بدانند که سپاهان سبقه قوی داشته و بین تیم‌های شهرستانی کارنامه خوبی دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه در صورت ادامه نتایج ضعیف وضعیت همکاری با عبدالله ویسی چطور خواهد شد، گفت: ویسی مربی جوانگرایی است و به او اعتقاد داشتیم که به سپاهان آمد. نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد و هیچ نظری در خصوص عدم همکاری با ویسی ندارم. در حال حاضر از ویسی حمایت کرده تا به سرانجام برسیم. هر مربی دیگری بیاید، سپاهان همین است و نفراتش تغییر نمی‌کند. بنابراین باید برای ویسی فضایی را فراهم کنیم تا او کارش را انجام دهد.

طاهری در مورد اینکه آیا جریمه‌ای برای بازیکنان و مربیان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: طبق آیین‌نامه قدم برمی‌داریم. برای پیروزی‌ها پاداش و برای شکست طبق آیین‌نامه جریمه در نظر خواهیم گرفت. البته قصد داریم در کمیته فنی در آیین‌نامه بازنگری کنیم.

وی در خصوص ناراحتی محرم نویدکیا مبنی بر اینکه بازیکنان سپاهان کار زشتی کردند که مانع خداحافظی او از دنیای فوتبال شدند، تصریح کرد: روز گذشته با محرم صحبت کردم تا در این بازی خداحافظی نکند و اجازه دهد در مراسمی که میزبان هستیم بتوانیم شرایط را برای خداحافظی او فراهم کنیم. با این وجود، او قصد داشت در دربی اصفهان خداحافظی کند و این موضوع را یک افتخار برای خودش می‌دانست. حالا اینکه چرا بازیکنان سپاهان مانع خداحافظی او شدند، موضوعی نیست که ما پاسخ بدهیم.

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه بالاخره محرم از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است یا خیر، گفت: ما هم نمی‌دانیم خداحافظی کرده یا خیر و باید خودش باید پاسخگو باشد. ما هیچ درخواستی برای خداحافظی او نداشتیم.