رهبر واقعی پرسپولیس درون زمین کیست ؟

سید جلال حسینی که در هر دو ترکیب تیم ملی و پرسپولیس توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد در ترکیب این فصل سرخپوشان از سوی برانکو ایوانکوویچ به عنوان رهبر این تیم شناخته شده است. او البته با تجربه بالایی که در این زمینه داشت خیلی خوب توانست پاسخ اعتماد پرسپولیسی ها و برانکو ایوانکوویچ را بدهد.

سید جلال حسینی که با روحیه جنگندگی و رهبری اش توانسته نقش ویژه ای در این تیم ایفا کند به خوبی برابر حاشیه ها نیز تیمش را محافظت می کند. او روز گذشته در دو بخش توانست با کنترل مناسب مهدی طارمی به عنوان ستاره این روزهای سرخپوشان او را برابر حواشی احتمالی حفظ کند.

مهدی طارمی که با تیزهوشی بالای خود توانست پنالتی دیدار با نفت که نقش اصلی در پیروزی بی حرف و حدیث این تیم داشت را کسب کند، بلافاصله کاپیتان تیمش را بالای سر خود دید و با این هشدار جدی مبنی بر کنترل رفتارش برای آرام بازیکن ضربه زننده مواجه شد. مساله ای که پیش از این باعث شده بود تا این بازیکن پنالتی حساس و تاریخی تیمش برابر استقلال را از دست دهد. طارمی نیز که برخلاف فصل گذشته در لیگ شانزدهم رویاهای بزرگتری در ذهن دارد به سیدجلال حسینی اعلام کرد مشکلی از این بابت ندارد.

در صحنه بعدی نیز مهدی طارمی که به نظر می رسید بابت تعویضش ناراضی است ناگهان مدافع باتجربه تیمش را در کنار خود دید و با دستور او مبنی بر بی توجهی به این مساله و رعایت نظم تیمی مواجه شد. مساله ای که باعث شد او با بازیکن تعویضی نیز رفتار مناسبی داشته باشد و بدون توجه به تعویض روی نیمکت حضور یابد و خود را برای دیدار آینده پرسپولیس آماده کند.

سید جلال حسینی که به زعم کارشناسان غیبت او در فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس به وضوح قابل لمس است، نشان داد رهبری در فوتبال نقش اصلی و اساسی در موفقیت دارد و تیم همدل و متحد پرسپولیس با ادامه این روند می تواند به موفقیت های آینده اش امیدوار باشد.