احساسات گم شده در داستان خداحافظی نویدکیا

 همانقدر که سپاهانی ها در طول این چند سال به قهرمانی های خودشان در لیگ برتر افتخار کردند، همانقدر حضور محرم نویدکیا در تیم شان یک نعمت بوده. این اعترافی است که بارها کرده اند و مخصوصا این روزها که خبر خداحافظی اش جدی تر از قبل شده، بیشتر از تاثیر او در سپاهان می گویند. محرم در طول این چند فصل اخیر خیلی دور از آن محرم قبل بوده که همه چیزش برای سپاهان بود. الان هم در حرف این ادعا را می کند. ولی رفتارش اصلا نشان دهنده چنین چیزی نیست. از اختلافات دنباله‌دارش با حسین فرکی و اصغر باقریان تا این روزها که مشخص نیست بالاخره چه سرنوشتی در انتظار اوست.

روز شنبه، دربی اصفهان شدیدا تحت تاثیر خبر خداحافظی نویدکیا قرار گرفت. حاصل این تاثیر حالا می توان گفت منفی، یک باخت 2-0 برای تیم عبدالله ویسی بود که شاید در ادامه فصل برای هدف آنها مشکل ساز شود. خود محرم که می گوید هم تیمی هایش کار خوبی انجام ندادند. اما طرفداران اصلا چنین نظری ندارند و این روزها به شدت ممنون احسان حاج صفی هستند. بازیکنی که اجازه رفتن را به محرم نداد.

همین اتفاق باعث شده که دوگانگی در احساسات سپاهانی ها به وجود بیاید. خیلی ها از این رفتار محرم متعجب هستند و درک نمی کنند که او چرا برای پاسخ دادن به این همه اشتیاق برای ماندن اقدام نمی کند. یکی مثل سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن هم منتقد شدید این رفتار محرم است. وقتی از او درباره این پرسیدند که خداحافظی محرم روی برد شما تاثیر داشت؟ جواب داد که آیا محرم در بازی مقابل پرسپولیس که 3 گل خوردند هم قصد خداحافظی داشت؟

تکلیف داستان نویدکیا هنوز مشخص نیست. بدون شک او یکی از خلاق ترین هافبک های فوتبال ایران است که تاثیر حضورش در همه قهرمانی های اخیر سپاهان به وضوح دیده شده. ولی در این برهه از زمان که تیم عبدالله ویسی می خواهد برای قهرمانی بجنگد، مشخص نیست این کشمکش ها چه زمانی به پایان می رسد؟