دوراهی ستاره 7 پوش استقلال

بختیار رحمانی به عنوان اولین خرید پرسرو صدا در تابستان به جمع استقلالی ها اضافه شد به این امید که بتواند جای خالی پلی میکرها و بازیسازهای سرشناس و محبوب سابق را پرکند و قلب تپنده استقلال منصوریان شود. سرمربی جدید به قدری روی توانایی های این بازیکن حساب باز کرده بود که حاضر شد ریسک همه حواشی را به جان خرید و پیراهن شماره 7 را بعد از سال ها از بایگانی خارج و به رحمانی تحویل دهد بلکه با این حربه انگیزه های بختیار بیشتر شود غافل از این که این موضوع بیشتر فشارها را روی این بازیکن خواهد انداخت.

شروع بختیار با استقلال چندان خوب نبود تا جایی که بعد از چهار هفته ابتدایی و نتایج ناامید کننده تیم زمینه برای نیمکت نشینی شماره 7 آبی ها فراهم شد، اتفاقی که اصلا به مذاق این بازیکن خوش نیامد و با وجود سکوتی که او در آن مقطع در پیش گرفت شایعاتی شنیده شد مبنی بر این که بختیار از تصمیم منصوریان به شدت گله مند و ناراحت است.بعد از چند بازی دوباره نوبت به بختیار رسید تا در بازی حذفی برابر ملوان نوین به میدان برود و خودی نشان بدهد. یک پاس گل و عملکرد خوب در انزلی دوباره امیدها برای درخشش این بازیکن را زنده کرد اما اتفاقات رخ داده در مشهد بار دیگر معادلات را به نحو دیگری رقم زد تا آینده بختیار در استقلال تحت الشعاع قرار بگیرد.

تعویض در نیمه دوم و قهر از حضور روی نیمکت و رفتن به رختکن حاشیه های زیادی را دامن زد گرچه منصوریان و مسئولان استقلال بلافاصله وارد عمل شده و این حاشیه را با هنر خود جمع کردند اما پشت پرده هر دو طرف از یکدیگر به خاطر این موضوع به شدت گله مند بودند تا ورق جدید از دوران حضور کوتاه این بازیکن در اردوی تیم پرطرفدار پایتخت پر شود. بختیار که فصل قبل هم در تراکتورسازی چالش و تنش های فراوانی با تبریزی ها داشت حالا برای دومین فصل متوالی با این چالش روبرو شد تا نزدیکان این بازیکن پرده از تصمیمات جالب این بازیکن در صورت ادامه این روند برای آینده اش بردارند.

گفته می شود بختیار تصمیم دارد اگر اوضاع تا نیم فصل به همین منوال پیش برود زمینه جدایی اش را فراهم کند تا حضور در استقلال تنها یک نیم فصل دوام بیاورد. حتی در این راه او گزینه هایی نیز مد نظر قرار داده که مهمترین گزینه بازگشت به فولاد در اهواز است. جایی که نعیم سعداوی سرمربی خوزستانی ها بارها ابراز تمایل خود برای دراختیار داشتن کاپیتان سابق را بروز داده و در این راه مذاکرات غیر مستقیمی نیز با رحمانی داشته است. علاوه بر فولاد مدیرنامه های بختیار باب مذاکره با یک باشگاه قطری را از مدت ها قبل باز کرده تا در صورت ناکامی این بازیکن در استقلال او را به جمع لژیونرهای قطری ترانسفر کند.

با تمام این اخباری که اطراف خرید  پرحاشیه استقلال به گوش می رسد می توان این گونه برداشت کرد که آینده بختیار در جمع آبی پوشان پایتخت چندان روشن نیست چون حالا او تنها دو راه پیش رو دارد یا این که با همین وضعیت بگذارد و برود که فعلا شایعات حکایت از این راه دارد گرچه می توان حدس زد واکنش استقلالی ها به آن تنها تکذیب جدایی بختیار و اعتماد دوباره به او خواهد بود. راه دوم این است که ستاره 7 پوش استقلال بماند و با جنگیدن بیشتر صاحب جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم پرطرفدار پایتخت شده و شانس خود برای رسیدن به جام جهانی 2018 را بیشتر کند.