تیکه پراکنی قلعه نوعی و خبرنگار نود به یکدیگر!

سرویس ورزشی افکار نیوز- شب گذشته بازی دو تیم تراکتور سازی تبریز و سپاهان اصفهان که در فولادشهر اصفهان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید
به گزارش افکار نیوز پایان بازی و کنفرانس خبری قلعه نوعی به کل کل خبرنگاران اصفهانی با ژنرال تبدیل شد.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، خبرنکار ایرنا که به شدت از دست قلعه نوعی ناراحت هست و در بازی تراکتور و ذوب آهن که در ابتدای این فصل برگزار شده بود به ارتباط این مربی و دلالان اشاره کردو سبب بحثو جدل در کنفرانس خبری شد، این بار هم یکی از صحبت های قلعه نوعی مبنی بر اینکه همیشه سعی بر راست گویی دارد اشاره کرد و دوباره کنفرانس خبری را به تیکه پراکنی این دو مربی وخبرنگار به یک دیگر کشاند.
اما قسمت دیگر این کنفرانس خبری هم به تیکه پراکنی خبرنگار ۹۰ و قلعه نوعی ختم شد.

خبرنگار ۹۰ و ژنرال که در طول ۲ فصل گذشته برخورد های بسیاری با هم داشتند و حتی قلعه نوعی از مصاحبه در کنفرانس های خبری که خبرنگار نود حضور داشت خود داری می کرد، این بار این دو با خنده به یک دیگر تیکه انداختند.

ماجرا از انجایی شروع شد که خبرنگار ۹۰ در کنفرانس خبری از ژنرال پرسید من دو سوال دارم یکی اینکه فکر نمی کنید ل دوم سپاهان که گل به خودی بازیکنان شما بود روی آل نعمه خطا صورت کرفت؟ وسوال دوم هم اینکه نظرتون در کل در مورد داوری چیست؟

قلعه نوعی هم در جواب گفت: من در عجبم که با توجه به اینکه ۶ تعویض در نیمه دوم داشتیم و وقت‌های تلف شده دیگری که در این نیمه بود چگونه داور تنها ۳ دقیقه وقت اضافه را برای این بازی منظور کرد و در مورد گل دوم سپاهان هم من متوجه نشدم و لی حرف شما را چند نفری که بازی را از بالا دیده بودند به من گفتند و به نظر می رسید که ال نعمه از پشت توسط بازیکن سپاهان شارژ شده بود اما باید فیلم بازی را ببینم که آل‌نعمه شارژ شد یا نه.

ژنرال در پایان رو به خبرنگار ۹۰ کرد و گفت: خیلی جالبه که شما این سوال را از من می پرسید! فصل های گذشته به اون صورت علیه من سوال می پرسیدی و گزارش می گرفتی اما الان داری به نفع من سوال می پرسی!!

این صحبت های قلعه نوعی که سبب سوژه خبرنگاران برای خنده شد از سوی خبرنگار ۹۰ به جواب نماند و وی گفت: ما برای هر سوالمان برنامه داریم و آقای قلعه نوعی وطیفه ما خبر رسانی است و ما باید کار خودمان را انجام بدیم.

در ادامه قلعه نوعی هم که می خندید رو به اطرافیانش کرد و با صدای آرام گفت : سوال دومش هم یادش رفت ، که خبرنگار نود سریع جواب داد شما حواستون نبود سوال دومم را هم جواب دادید.