نعمتی: الگویم رونالدو است

سیامک نعمتی که به واسطه درخشش در بازی این هفته تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به عنوان پدیده هفته هشتم معرفی شد، درباره پیروزی پیکان و روند رو به رشد این تیم اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. همیشه اولین بردها سخت است و بعد از آن ما می توانیم بهتر و راحت تر کار کنیم.

وی در ادامه افزود: حالا روی دور برد افتاده ایم. فقط تنها مشکلمان این است که از گل های زده به خوبی محافظت نمی کنیم و گل های بسیار ساده ای می خوریم که اکثر آنها روی اشتباهات فردی است. این هفته با تدابیری که کادر فنی می اندیشد دیگر دچار چنین مشکلی نمی شویم. البته نباید از موقعیت های زیادی که نصیب تیممان هم می شود به راحتی بگذریم.

نعمتی درباره خودش در ادامه خاطرنشان کرد: من 22 ساله هستم. متولد تهرانم و فوتبالم را از نونهالان سایپا شروع کردم. سپس به استیل آذین رفتم و حالا سه فصل است که در خدمت تیم پیکان هستم. در تیمهای ملی پایه هم حضور داشتم ولی بازی نکردم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر در این فصل با توجه به اعتمادی که آقا مجید به ما داشتند در تمام بازی ها حضور داشتم. شماره 8 پارسال را هم بر تن می کنم. با اینکه راست پا هستم وینگر چپ بازی می کنم. روز به روز تمریناتم را بیش تر می کنم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

وینگر جوان پیکان درباره اتفاق عجیبی که فصل گذشته برایش رخ داد و نزدیک بود بینایی اش را از سدت بدهد گفت: فصل پیش در یک بازی دوستانه برخوردی از طرف بازیکن حریف با چشم من صورت گرفت که خیلی سریع باعث شد متورم شود. به قدری مصدومیتم وحشتناک بود که هم تیمی هایم از فرط نگرانی فریاد می زدند و فکر می کردند بینایی ام را از دست دادم اما خدا را شکر به خیر گذشت و خطر از بیخ گوشم عبور کرد.

وی درباره حضور بازیکنان باتجربه درپیکان بیان داشت: حضور این بازیکنان نعمت است. آنها می توانند به خوبی ما را راهنمایی کنند و به امثال من که تجربه چندانی در لیگ برتر نداریم کمک کنند. این هفته هم بازی خستی مقابل پدیده داریم اما می رویم که این تیم را در مشهد ببریم.

نعمتی در پایان گفت: طرفدار رئال مادرید و کریستیانو رونالدو هستم و از او الگو برداری می کنم. اما در فوتبال داخلی الگوی خاصی ندارم و طرفدار تیم پیکان هستم چون چند سال است در این تیم حضور دارم.