طاهری: لیدرها کارمندان باشگاه هستند!

علی اکبر طاهری درباره مصاحبه چوک علیه مهدی طارمی اظهار کرد: بر اساس قراردادی که این مربیان دارند نمی‌توانند بدون هماهنگی با باشگاه مصاحبه‌ای را انجام بدهند. به همین دلیل ما به چوک تذکر دادیم و گفتیم که مصاحبه‌هایش باید با باشگاه هماهنگ شده باشد. البته نباید چنین مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کرد و تیم را به حاشیه می کشاند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره صحبت‌های مهدی طارمی مبنی بر این که برانکو باید به رامین رضاییان بازی بدهد، گفت‌: طارمی چنین صحبتی را مطرح نکرده و لطفا آن را بزرگ نکنید. در حیطه وظایف این بازیکن نیست که درباره مسائل فنی صحبت کند. تمام امور فنی تیم در اختیار برانکو است و او درباره بازی کردن و یا بازی نکردن هر بازیکنی نظر نهایی را می‌دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات مالی باشگاه اشاره کرد و گفت‌: مشکلات ما کماکان پا برجاست، اما در تلاش هستیم که با کارهای اقتصادی مختلف منابع مالی را تامین کنیم. می دانیم باید هر چه‌ زودتر بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که مطمئنا به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس  در ادامه درباره فحاشی لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم گفت‌: اینها لیدرهای منتسب به باشگاه پرسپولیس نیستند،‌ بلکه این افراد کارمندان باشگاه محسوب می‌شوند. این گونه نیست که برخی فکر کنند ما به لیدرها خط می‌دهیم. کارمندان باشگاه آزاد هستند که به ورزشگاه بروند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. حال اگر در این میان از آنها خطایی سر بزند مطمئنا پیگیری می‌کنیم و تذکرات لازم را می‌دهیم.