حسینی: فقط پرسپولیسی ها به من رای ندادند

سیدجلال حسینی در رابطه با مصدومیتش که باعث غیبت او در تمرین دیروز پرسپولیس شد اظهار داشت: مشکل خاصی نیست. همان طور که قبلا گفتم در بازی با نفت در برخوردی با بیرانوند داشتم کمی از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده بودم. دیروز هم سر تمرین حاضر شدم اما در صحبت با برانکو تصمیمان بر این شد که یک روز تمرین نکنم با این حال مشکلی برای بازی با استقلال خوزستان ندارم و از امروز هم بدون مشکل در تمرینات حاضر میشوم.

وی همچنین افزود: با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم. به دلیل فشار زیاد بازی ها ممکن است بدن مان دچار کوفتگی یا ضرب دیدگی شود که برانکو هم خیلی خوب این موضوع را درک می کند. امیدوارم این دردها مشکلی برای من ایجاد نکند و بتوانم بدون مشکل در خدمت پرسپولیس و تیم ملی باشم.

کاپیتان پرسپولیس همچنین درباره برترین بازیکن تیم ملی در دو بازی اخیر در نظرسنجی برنامه 90 تصریح کرد: افتخار بزرگی نصیب من شد. هر وقت از سوی مردم به هر بهانه ای انتخاب می شوم حس بسیار خوبی است. اینکه مردم شما را انتخاب کنند نه کارشناسان یا رسانه ها هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد و حس متفاوتی دارد. البته من بارها گفته ام که من فقط وظیفه ام را در تیم ملی انجام می دهم و از این به بعد انگیزه ام بیشتر هم خواهد شد.مشخص است که دیشب فقط هواداران پرسپولیس به من رای ندادند و این انتخاب از سوی تمام مردم صورت گرفته که ارزش بسیار بالایی برای من دارد.

حسینی درباره بازی با استقلال خوزستان بیان داشت: قطعا این مسابقه یکی از بازی های سخت ما خواهد بود. استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ است و با اینکه در این فصل نتایج خیلی خوبی نگرفته اما جزو مدعیان محسوب می شود. روز سختی را در اهواز خواهیم داشت اما امیدوارم با حمایت هواداران پرسپولیس و همچنین تلاش بازیکنان بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و نباید مغرور شویم. 

وی درباره فاصله 8 امتیازی پرسپولیس با استقلال اظهار داشت: اصلا نباید به این مسائل توجه کرد چون به تیم ضربه می زند. همان طور که گفته بودم دیدید که استقلال از شرایط بد اول فصل خود بیرون آمد و نتایج خوبی گرفته است. مطمئنا تیم هایی مثل استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و حتی همین استقلال خوزستان جزو مدعیان جدی قهرمانی برای این فصل هستند و ما رقابت سنگینی با آنها خواهیم داشت. مطرح کردن اختلاف 8 امتیازی در این مقطع اصلا معنی ندارد. 

وی درباره شکایت باشگاه نفت از بیرانوند و حضور این بازیکن در دادسرا اذعان داشت: من و سایر بازیکنان و مربیان همه جوره پشت علیرضا بیرانوند هستیم چون همه ما در این راه با یکدیگر شریک هستیم و باید به حق مان برسیم. همان طور که در چند روز قبل گفتم هرکاری می کنیم تا بتوانیم طلب خودمان را از باشگاه نفت زنده کنیم. برایم واقعا عجیب است که ما 8،9 ماه از بی پولی باشگاه نفت و میزان بالای طلب مان صحبت کردیم اما گوش کسی بدهکار نبود اما وقتی مسئولان این باشگاه خواستند یک هفته ای بیرانوند را به دادسرا کشاندند. این اتفاقات تاسف آور است که بازیکن به هیچ وجه در فوتبال ایران نمی تواند به حقش برسد اما باشگاه ها هرکاری که دلشان بخواهد می تواند عمل کنند.

حسینی ادامه داد: هیچ کسی هم نیست که پشت بازیکنان بایستد و یک اتحادیه تشکیل بدهد. آخر سر هم مجبورم خودم این کار را انجام دهم و همراه با سایر بازیکنان اتحادیه ای را درست کنیم که پشتیبان بازیکنان باشد. در قضیه نفت امیدوارم اتفاقی رخ دهد که بتوانیم به حق مان برسیم. اگر علیرضا بیرانوند هم صحبتی کرده برای گرفتن حقش بوده و نیاز نیست در دادگاه پاسخگو باشد. 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اظهارات تند محمد دایی علیه بیرانوند مبنی بر اینکه پشت در رختکن جای گرفتن طلب بازیکنان نیست گفت: من همان روز هم گفتم که علیرضا بیرانوند منظور بدی نداشته و فقط می خواسته با بازیکنان نفت که همبازیان قدیمی اش بودند شوخی کند. البته من آن صحنه را خودم ندیدم و بعد از آن از علی که پرسیدم این طور به من گفت. به هر حال شخصیت بیرانوند را می شناسم و مطمئنم که قصد بدی نداشته است. به هر حال شاید او منظورش را بد مطرح کرده یا اینکه نفتی ها به خاطر عصبانیت از شکست برداشت بدی از صحبت های بیرانوند داشتند.