خلیلی: بحث کلی من در نفت مربیگری است

محسن خلیلی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران در مورد دیدار آینده تیم نفت تهران برابر ذوب آهن اصفهان و برخی مسائل دیگر گفتگو کرده است.
بازی پرسپولیس را ورق زدیم

بعد از بازی سختی که مقابل پرسپولیس داشتیم و نتیجه غیرقابل قبولی که کسب کردیم، آن بازی را ورق زدیم و به بازی های آینده فکر می کنیم. انگیزه زیادی برای این بازی داریم تا باخت را فراموش کنیم و به بالای جدول برسیم.

هر بازی برای بردن به میدان می رویم

همه بازی ها برای برد به میدان می رویم و اگر غیر از این باشد غیر حرفه ای است. اگر در این بازی خوش شانس باشیم و بازی خودمان را ارئه بدهیم می توانیم با استفاده از امتیاز میزبانی به کورس برگردیم.

ذوب آهن بازیکنان خیلی خوبی دارد

ذوب آهن تیم قوی و یک دستی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با داشتن این بازیکنان خوب نتیجه می گیرد؛ بازیکنانی مثل تبریزی، پهلوان و رجب زاده دست هر مربی را برای انتخاب ترکیب باز می گذارند. بازی تیم ذوب آهن را دیدیم و روی نقاط قوت و ضعف آن ها کار کردیم. ما به صورت کلی روی حریفان خود آنالیز انجام می دهیم ولی تمرکز اصلی ما روی سیستم و بازی خودمان است.

بحث کلی من در نفت تهران مربیگری است

در بازی مقابل پرسپولیس یک مشکلی برای آقای ایرانیان پیش آمده بود، که من به عنوان سرپرست در این بازی روی نیمکت بودم. من خودم دوست داشتم در کنار تیم باشم و کسب تجربه کنم و به خاطر رفاقتی که سال ها است با علی دایی داریم، هر جا که کمکی بتوانم بکنم در خدمت ایشان هستم؛ ولی بحث کلی من مربیگری است و برای کسب تجربه در این زمینه در کنار تیم هستم.

پرسپولیس از همین حالا برای آینده برنامه ریزی کند

به عنوان یک پیشکسوت و یک هوادار پرسپولیس خوشحالم بعد از چندین سال یک تیم قدرتمند را درست کردند و امیدوارم از همین حالا برای سال های آینده برنامه ریزی شود و خیلی خوشحالم که در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی است.