هر چند دیدار دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان اتفاقات داوری تاثیر گذاری رخ نداد اما سعداوی و قلعه نویی ترجیح دادند تا در نشست خبری بعد از بازی انتقادات تندی را نسبت به داوری و البته یکدیگر مطرح کنند.

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در پایان بازی ضمن انتقاد از سوت های داور این دیدار گفت که داور این بازی را به هم ریخت. قلعه نویی البته در انتقاد از داور این دیدار به گذشته نیز گریزی زد. او که از قضاوت داور این دیدار در بازی اول فصل برابر استقلال خوزستان ناراحت بود، معتقد بود که این داور صلاحیت قضاوت این بازی را نداشت.

سعداوی البته نظر متفاوتی داشت. سرمربی فولاد خوزستان با انتقاد از رفتارهای کادرفنی تیم حریف معتقد است که آقایان در صحنه ای که خطا برای این تیم رخ داده بود با اعتراض سعی در تاثیر گذاری بر روی داور بازی داشتند. سعداوی می گوید که داور در این دیدار اشتباهاتی داشته اما این اشتباهات برای هر دو تیم رخ داده و نباید به داوری که با شجاعت بازی را سوت زده ایراد گرفت.

البته امروز سرمربیان تیم های نفت تهران، ذوب آهن اصفهان و البته استقلال خوزستان نیز به داوری ها اعتراض داشتند و باید دید که عکس العمل کمیته داوران به این اعتراض ها چیست.