چالش بنزما - موراتا در رئال وجود ندارد

افت بنزما و تاثیرگذاری موراتا در زمانی که به ترکیب وارد می شود، باعث شده تا بسیاری به نیمکت نشین شدن بنزما و حضور ثابت موراتا در ترکیب اصلی رئال رای بدهند.

رئال پس از 4 تساوی متوالی توانست بتیس را 6-1 مغلوب کرده و در لیگ قهرمانان نیز لژیا را با 5 گل در هم بکوبد. کهکشانی ها فردا در خانه، بازی سنگینی برابر بیلبائو پیش رو دارند.

زیدان، سرمربی رئال در همین رابطه گفت:" می خواهیم به روند بردهایمان ادامه دهیم. هفته خوبی سپری کرده ایم و پس از بازی سه شنبه، توانسته ایم چند تمرین خوب را انجام دهیم. شرایط خوبی داریم و منتظر بازی فردا هستیم. پیروزی بر بیلبائو برای ما اهمیت فراوانی دارد."

زیزو در مورد استفاده از بنزما یا موراتا در ترکیب ثابت گفت:"مهم این است که من با موراتا در این رابطه صحبت کرده ام؛ چون به سبک بازی وی علاقه زیادی دارم. موراتا تا بدینجای فصل به ما کمک بسیاری کرده و یک بازیکن مهم محسوب می شود.

به او گفته ام که فصلی طولانی در پیش داریم و اینکه بخش مهمی از تیم محسوب می شود. آلوارو می تواند در موفقیت های ما تاثیرگذار باشد. برای من چالش اینکه از بنزما استفاده کنم یا موراتا وجود ندارد و هر دو برایم مهم هستند."

تمدید قراردادها در رئال(کروس، مودریچ و...):" این یک اتفاق خوشحال کننده است. دوست دارم همه بازیکنانم قراردادشان را تمدید کنند. نه تنها من که هواداران و مسئولان باشگاه نیز از بازیکنان فعلی رضایت کامل دارند."

دعوت شدن کاسیمیروی مصدوم به تیم ملی برزیل:" سوال خوبی است. کاسیمیرو مصدوم است و هنوز زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار دارد. او تمریناتش در زمین را شروع نکرده ولی با 24 بازیکن دیگر به تیم ملی برزیل دعوت شده است! او ابتدا باید کارش را با ما شروع کند و همین مساله کمی ما را نگران کرده است."

عدم تمدید با په په که قراردادش پایان فصل تمام می شود:" په په یک بازیکن بسیار مهم برای ما محسوب می شود و باشگاه قدر او را می داند. 10 سال یا بیشتر است که برای ما بازی می کند. با دیگران تمدید شده و مطمئنم به زودی با وی هم تمدید خواهد شد."