دورتموند به تساوی رضایت داد

در دومین روز از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، امروز(شنبه)، پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بورسیا دورتموند در خانه اینگولشتات به تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

آلموگ کوهن در دقیقه 6 و داریو لزکانو دو بار در دقایق 24 و 60 گل‌های اینگولشتات را به ثمر رساندند. پیره امریک اوبامیانگ در دقیقه 59، آدریان راموس در دقیقه 69 و کریستین پولیسیچ در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل‌های خورده دورتموند را جبران کردند تا این تیم از یک شکست خارج از خانه بگریزد. شاگردان توماس توخل با قبول این تساوی 14 امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند.

در دیگر بازی مهم امروز بایرلورکوزن در خانه تن به شکست عجیبی داد و با نتیجه 3 بر صفر به هوفنهایم باخت. در این دیدار که لورکوزن از دقیقه ششم آن با اخراج کوین فولاند 10 نفره به کارش ادامه داد، دمیربای در دقیقه 15،‌ ساندرو واگنر در دقیقه 49 و استیون زوبر در دقیقه 60 برای هوفنهایم گلزنی کردند. این نتیجه لورکوزن 10 امتیازی را به رده یازدهم فرستاد.

نتایج سه بازی دیگر امروز بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

دارمشتات 3 - ولفسبورگ یک

فرایبورگ 2 - آگزبورگ یک

هرتابرلین 2 - کلن یک

در آخرین بازی امشب از هفته هشتم بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران میزبان بورسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن‌مونیخ و هرتابرلین هر دو با 17 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و هوفنهایم 16 امتیازی سوم است.