واکنش خدادا عزیزی به درگیری ها در محل تمرین سیاه جامگان
 حمید علی عسگری امروز با یکی از بوقچی های باشگاه درگیر شد و دلیل آن هم بیانیه شب قبل بوقچی ها علیه بازیکنان بود. بیانیه ای که برخی از بازیکنان معتقد بودند با نظر مدیرعامل نوشته شده است.

 

در این بیانیه بازیکانی که هزار تومان هم از باشگاه نگرفته اند بی غیرت خوانده شده بودند آن هم توسط افرادی که بدون دریافت پول تیم به اصطلاح محبوب شان را 5 دقیقه هم تشویق نمی کند!

 

درگیری علی عسگر با این بوقچی تنها درگیری امروز نبود بلکه حسین بادامکی هم که معمولا بازیکن آرامی است به صورت یکی از اطرافیان تیم سیلی زد تا در روزی که خداداد سر تمرین حضور یافته بود، جو حسابی متشنج شود.

 

بازیکنان سیا جامگان در حالی امروز سر تمرین حاضر شده بودند که دیروز حتی تهدید کردند در مسابقات هم حاضر نخواهند شد اما خداداد به آنها گفت پس از این بازی تعطیلات وجود دارد و وقت بیشتری هست تا در خصوص شرکت یا کنار کشیدن از لیگ فکر کرد.

 

مدیر فنی سیاه جامگان پس از چند دقیقه حضور در تمرین قصد ترک تمرین را داشت که بادامکی جلویش را گرفت.

 

خداداد عزیزی ماجرا اینگونه تعریف می کند: وقتی تیم در شرایط بحرانی بوده و همه دلخور باشند، چنین اتفاقاتی هم می‌افتد. متأسفانه اتفاق خوبی نیفتاد و حسین بادامکی با یکی از اطرفیان تیم درگیر شد. ظاهرا آن فرد در صفحه شخصی بادامکی توهین کرده بود و زمانی که بازیکن ما متوجه آن فرد در محل تمرین شد به او حمله کرد و به صورتش سیلی زد.

 

او افزود: بادامکی همیشه در فوتبالش بازیکن آرامی بوده، اما آنقدر ناراحت بود که دو بار به صورت آن شخص سیلی زد تا خودش را خالی کند. با دیدن این صحنه ناراحت شدم و به سمت خودرویم رفتم تا به منزل بازگردم. بادامکی به طرفم آمد و عذرخواهی کرد. به او گفتم وقتی من به عنوان بزرگتر اینجا حضور دارم، نباید این کار را می‌کردی و اگر توهینی کرده بود به من می‌گفتی تا به صورتش سیلی بزنم نه اینکه تو جلوی من، او را بزنی. بادامکی هم قبول کرد و از من خواست به محل تمرین بازگردم.

 

عزیزی در پایان صحبت هایش با خنده گفت: تا دیروز به قول معروف مشغول عشق و حال بودیم اما از امروز دیگر درگیر فوتبال شدیم و پس از مدت ها نتوانستم پدرم را ببینم.