واکنش اکبری به قرارداد دو میلیاردی سعید معروف

پیمان اکبری در پایان دیدار با تیم والیبال کاله آمل، گفت:به بهروز عطایی برای داشتن این تیم تبریک می‌گویم. بازیکنان این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و پا به پای تیم ما جنگیدند.

وی ادامه داد: ما از هفته قبل به بازیکنانمان هشدار داده بودیم که تصور نکنند چون این تیم جوان است پس کار آسانی پیش رو خواهند داشت. جوانان همیشه با انگیزه بیشتری کار می‌کنند و این کار حریفانشان را سخت می‌کند.
اکبری ادامه داد: خدا را شاکر هستم که توانستیم در مجموع برنده این دیدار شویم. هر چند باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که این پیروزی آسانی برای ما نبود و ما به سختی برنده شدیم.


سرمربی پیکان خاطر نشان کرد: اشتباهات فردی تیم ما در دو ستی که نتیجه را به کاله واگذار کردیم بیشتر بود و این موضوع منجر شد تا 2 ست را به میزبان خود واگذار کنیم. بازیکنان کاله هرچند جوان هستند اما امروز با تجربه بازی کردند و نمایش بسیار عالی داشتند.


اکبری افزود: تمام تلاش ما رسیدن به قهرمانی است و قطعا تا آخرین روز مسابقات برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.


اکبری درباره انتشار برخی مطالب مبنی بر قرارداد دو میلیاردی سعید معروف با پیکان گفت: متاسفانه برخی دوستان برای توجیه کارها و اقدامات خودشان دست به شایعه پراکنی می‌زنند اما به اعتقاد من بهتر است صحبت‌هایشان بر مبنای مدرک و سند باشد.


سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که بیشترین مبلغ قرارداد بازیکنانش چقدر است، گفت: پاسخ دادن به این سوال حرفه‌ای نیست اما در این حد می‌توانم بگویم که مبلغ قرارداد بازیکنان پیکان خیلی کمتر از بسیاری از بازیکنان در برخی تیم‌های دیگر است.