برانکو: با پدیده لیگ بازی داریم!

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت:  این آخرین بازی ما قبل از تعطیلی دوباره لیگ است. ما با تیمی بازی خواهیم داشت که پدیده این فصل لیگ بوده است و در رده چهارم جدول جای دارد. این تیم موفق شده است تیم‌های بزرگی را شکست دهد. آنها موفق شدند استقلال را هم شکست دهند و این نشان می‌دهد که چه بازی سختی در انتظار ماست.

وی ادامه داد: بهتر است بگویم از این پس هر بازی برای ما سخت خواهد بود. اصلاً ما خودمان را برای هر بازی آماده نگه داشته‌ایم. در این بین چیزی که مرا امیدوار می‌کند انگیزه و روحیه بازیکنان است، آنها با انرژی و تمرکز بالا بازی می‌کنند. حرفی که همیشه به بازیکنانم می‌زنم این است که باید به اهداف بزرگ‌مان در درازمدت دست پیدا کنیم. قطعاً می‌دانیم که ما برای بازی فردا بیرانوند را نداریم او در بازی با استقلال خوزستان ضربه‌ای به مچ دستش وارد شد اما با آن وضعیت به بازی ادامه داد که متاسفانه یک ترک کوچک در مچ دستش به وجود آمده است. دست بیرانوند باید 3 تا 4 هفته در گچ باشد. در بازی فردا رادوشویچ جای بیرانوند به میدان می‌رود، البته انصاری هم در تمرین دیروز دچار مصدومیت جزیی شد اما فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی عالیشاه در بازی قبل فنی بود یا انضباطی تصریح کرد: در بازی قبل تیمی که من ارنج کردم به میدان رفت و ارزیابی من این بود که آن ترکیب بهترین ترکیب بود. امید هم در اواخر بازی به میدان آمد اما آسیب دید اما مصدومیت او هم جدی نبود و او همچنان مثل بازیکنان دیگر برای بازی کردن رقابت می‌کند.