مظلومی ادعاهای بیرانوند را رد کرد

پرویز مظلومی، در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد استقلال در زمان سرمربیگری او گزینه اصلی‌اش بیرانوند بوده چرا که این دروازه‌بان در اظهاراتش به این مساله اشاره کرده است، اظهار کرد: ما چند گزینه داشتیم که یکی از این گزینه‌ها بیرانوند بود. گزینه اصلی ما خود رحمتی بود و این احتمال را داده بودیم که اگر نتوانیم رحمتی را جذب کنیم باید فرد دیگری را بلافاصله به خدمت در آوریم. گزینه‌های مختلفی را به آقایان نظری جویباری و بهرام امیری داده بودم که این کار ما یک کار منطقی است.

 

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا ادعای بیرانوند صحت دارد که استقلالی‌ها با مطرح کردن نام او به دنبال کم کردن قرارداد رحمتی بوده‌اند، گفت‌: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. گزینه اول ما رحمتی بود و در نظر داشتیم که اگر به توافق نرسیم به سراغ گزینه‌های بعدی برویم.

 

سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای حضور بیرانوند در وزارت ورزش و جوانان و این که خودش مدعی شده با ماشین او را مقابل ساختمان باشگاه استقلال برده‌اند چیست، بیان‌ کرد: بیرانوند به وزارت ورزش و جوانان رفته بود تا مذاکره کند، اما درباره این که او را با ماشین مقابل ساختمان باشگاه استقلال آورده بودند اطلاعی از آن ندارم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مراسم نکوداشت پورحیدری حاضر نشد، گفت‌: من برای یکسری از آزمایش‌های به بیمارستان رفته بودم و آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشتم. در حال‌ حاضر دچار کم کاری تیروئید شده‌ام و تست‌های مربوطه را پشت سر گذاشتم. روز گذشته (جمعه) به ملاقات پورحیدری رفتم، اما این که چرا نتوانستم در مراسم نکوداشت ایشان شرکت کنم به همان دلیلی بود که اشاره کردم. خود آقای اولیایی هم در جریان بود. با این حال دست‌شان درد نکند. منصورخان، اسطوره استقلال و تیم‌ ‌ملی است. روز گذشته که به ملاقات پور حیدری رفتم آقای افشارزاده هم در آنجا بود و با وجود این که دو، سه ساعت در بیمارستان بودیم اجازه ملاقات پیدا نکردیم.

 

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا گلایه‌هایی را از افشارزاده مطرح نکرده بود، گفت‌: نه. هیچ صحبتی درباره استقلال با افشارزاده نکردیم. آنجا برای ما مساله آقای پورحیدری بود و الان هم که آقای افتخاری مسئول استقلال است. ما تا روی تخت بیمارستان نیفتاده‌ایم بهتر است مطالباتمان را بدهند. مگر پور حیدری برای این ورزش کم گذاشت؟ الان هزینه هر شب بیمارستان او دو و نیم میلیون تومان است . از کجا بیاورد؟ او هر چه که داشته به استقلال داده است و بهتر است مسئولان به فکر پیشکسوتان باشند. کسی مثل پورحیدری جدا از استقلال تیم ملی ایران را قهرمان آسیا کرده است.

 

مظلومی در پایان با تبریک روز “مربی” گفت‌: من این روز را به همه همکاران عزیزم تبریک می‌گویم و امیدوارم مربیان ایرانی روز به روز روند صعودی را طی کنند، ضمن این که از طریق شما بار دیگر به امید ابراهیمی هم درگذشت پدرش را تسلیت می گویم. روز گذشته با او تلفنی صحبت کردم و امیدوارم خداوند به او و خانواده‌اش صبر عطا کند.