پدیده فصل گذشته پرسپولیس که در سمت چپ دفاعی این تیم توانست نظرها را به خود جلب کند، در این فصل توانسته با توجه به استراتژی برانکو ایوانکوویچ در دفاع میانی نیز عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و جزو بازیکنانی است که حضور در تیم ملی را نیز تجربه کرده و اکنون دورنمای خود را حضور در ترکیب اصلی شاگردان کارلوس کی روش قرار داده است.

 

او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط خوب پرسپولیس در این فصل می گوید: این روند را از پارسال داشتیم و اکنون ادامه یافته است. با سیاستی که تیم مدیریتی و کادرفنی داشته و بازیکنان خوبی که جذب شده توانسته ایم این روند را بهبود بخشیم و خوشبختانه اکنون شرایطی داریم که هواداران نیز از عملکردمان راضی هستند و با حمایت های خود ما را به بهتر پیمودن این مسیر کمک می کنند.

 

انصاری در خصوص تجربه اش در خط دفاعی و حضور در کنار سیدجلال حسینی نیز گفت: به هرحال بعد از گذشت 10 هفته از بازی ها کاملا به شرایط جدید آشنا شده ام و نسبت به روزهای اول شرایط بهتری را پشت سر می گذارم. تمام تلاشم را می کنم تا بازی به بازی بهتر شوم و در این راه از تجربه بازیکنان استفاده می کنم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مسیر جدید سیدجلال حسینی در کنارم حضور دارد و بدون اغراق و در نظر گرفتن رفاقت و اینکه هم تیمی ام است باید بگویم او مطمئنا بهترین دفاع آخر تاریخ فوتبال ماست. بازیکنی با قابلیت های بالا که نقش زیادی در تیم داشته و من از تجربیات بالایش سود می برم. با داد و فریادها و اعتراضات او به خودم نیز کنار آمده ام و مطمئنا این مساله به خاطر شرایط بازی است و به سود خودم و تیم خواهد بود.

انصاری در خصوص عملکرد مناسب خط دفاعی که در 10 بازی اخیر تنها 3 گل دریافت کرده اند نیز گفت: همه بازیکنان در گل نخوردن ما دخیل هستند و کمک می کنند گل بزنیم و گل نخوریم و شریک هستند. مهاجمان و هافبک ها در امر دفاعی نیز کمک کردند و سیدجلال نیز مثلا رفته در تهاجم تیم شرکت کرده و ما یک تیم کامل هستیم.

 

بازیکن بی حاشیه سرخپوشان در خصوص حواشی های اخیر این تیم نیز گفت: ما تیم کاملی هستیم و هیچ چیز نمی تواند ما را از مسیری که در پیش گرفته ایم دور کند. من واقعا از جریان اتفاقاتی که در اردو افتاده بود بی خبر بودم و در رسانه ها خواندم. همانطور که دیدید این اتفاقات هیچ تاثیری روی روند تیم و دینی که به هواداران داریم نخواهد داشت. مسلما در این فصل فقط خودمان می توانیم رقیب خودمان باشیم و خودمان می توانیم مانع از قهرمانی مان شویم و از حواشی دوری کنیم و به موفقیت برسیم.

 

انصاری در خصوص بازی با نفت آبادان که با سه امتیاز پرسپولیس همراه شد گفت: خدا را شکر توانستیم موقعیت های خوبی به دست بیاوریم و البته با بدشانسی نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. در نهایت بابت کسب سه امتیاز خوشحالیم و باید این شرایط را حفظ کنیم. نفت تیم فوق العاده ای بود و تلاش آنها نیز قابل ستایش است اما ما تیم برتر بودیم و در نهایت به چیزی که استحقاق داشتیم رسیدیم.

 

مدافع میانی پرسپولیس در خصوص اینکه در تجربه جدیدش کدام مهاجم بیشترین مزاحمت را در جریان بازی برای او داشته نیز گفت: همه بازیکنانی که مقابل آنها قرار گرفتیم قابل احترام هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما به نظرم در شرایط فعلی بازی کردن جلوی مهاجمان خودمان سخت ترین کار باشد و از بازی کردن جلوی مهاجمان خودمان می ترسم، آنها واقعا فوق العاده هستند.