ماهینی: عاشق این هستم که طارمی بار دیگر آقای گل لیگ شود

حسین ماهینی که در دیدار برابر استقلال خوزستان پنالتی پرسپولیس را از دست داد، جوسازی های شکل گرفته در هفته قبل از بازی را در آن اتفاق موثر می داند و عنوان می کند مشکلی با پنالتی زدن مهدی طارمی ندارد و در صورتی که او پیش از این مساله آمادگی اش را داشته باشد، می تواند درخواست زدن آن را اعلام کند. ماهینی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط اخیر این تیم و عدم دعوتش به تیم ملی پاسخگو بود که در ادامه صحبت هایش را می خوانید.

 

برابر نفت آبادان بدشانس بودیم

 

برابر نفت برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بودیم و همین مساله هم باعث شد تا در هر دو نیمه سرتر از حریف باشیم و موقعیت های خوبی نیز نصیب مان شد؛ اما نتوانستیم از آن سود ببریم و در ضربات آخر بدشانس و کم دقت بودیم. اگر خوش شانس بودیم باید با اختلاف 3-4 گل برنده می شدیم. خدا را شکر اما به پیروزی رسیدیم و اگر بازی مساوی می شد، عدالت برقرار نمی شد.

 

هر بازی برای ما فینال است

 

الان زود است بخواهیم راجع به قهرمانی صحبت کنیم. با استراتژی برانکو ایوانکوویچ ما هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج از خانه برای حداکثر امتیاز به میدان می رویم و تمرینات خاصی را دنبال می کنیم. هر بازی برای ما که به دنبال قهرمانی هستیم حکم فینال دارد و تمام تلاش مان را می کنیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

 

به نظر کی روش احترام می گذارم

 

انگیزه زیادی داشتم تا به تیم ملی دعوت شوم. اکنون که دعوت نشده ام، هم مشکلی وجود ندارد و به نظر کی روش احترام می گذارم. باید تمریناتم را بیشتر کنم و در پرسپولیس بهتر باشم تا بار دیگر بتوانم نظر ایشان را جلب کنم. مشکلی هم بابت پاسپورت و ... ندارم و همه چیز حل شده است. فقط باید با تمرینات بیشتر خودم را به تیم ملی برسانم.

 

چطور ثابت کنم مشکلی با رامین ندارم؟

 

بارها گفته ام و باز هم می گویم که هدف همگی ما موفقیت پرسپولیس است. رامین رضاییان مثل برادرم است و این صحبت ها فیلم و شو نیست و در تمرینات و بازی ها و اردوها کاملا رابطه مان مناسب بوده و اختلافی نداریم. به هرحال اکنون نظر برانکو ایوانکوویچ این است که من در سمت راست بازی کنم. بابت پاس گلی که رامین در بازی قبلی داد خوشحال ترین بازیکن بودم. همه ما سرباز پرسپولیس هستیم و تحت نظر برانکو ایوانکوویچ. موفقیت تیم برای ما مهم است.

 

لطفا شیطنت نکنید

 

تیم فوق العاده ای داریم و هیچ مشکلی در درون تیم وجود ندارد. جو عالی است و همه همدل و متحد برای موفقیت گام برمی داریم. ما بی خیال شیطنت هایی هستیم که از بیرون در صدد ایجاد حاشیه در تیم هستند. هواداران ما به خوبی با این مسائل آشنا هستند و مقابله می کنند. از بیرون حاشیه هایی می سازند که همه بازیکنان ما باتجربه هستند و در مقابل این دشمن بیرونی مراقب هستند. طی این روزها در دنیای مجازی و خصوصا اینستاگرام جوسازی هایی علیه پرسپولیس می شود که همه ما مقابل آن می ایستیم و نمی گذاریم به پرسپولیس و روند تیمی ما آسیب برسد.

 

جوسازی، پنالتی را بر باد داد

 

در دیدار برابر استقلال خوزستان و قبل از زدن پنالتی کاملا تمرکز نداشتم. جوهایی در طول هفته به وجود آمده بود که باعث شد تمرکزم از بین برود. مطمئن باشید این اتفاق را جبران می کنم و بزرگترین بازیکنان هم پنالتی از دست داده اند. خوشحالم که توانستیم از آن بازی امتیاز بگیریم چون حق ما شکست نبود و باید آن تساوی را جبران کنیم؛ اما به هر حال حاشیه سازی ها باعث شد تمرکزم از دست برود.

 

هر کس خواست پنالتی بزند، بفرماید

 

من مشکلی ندارم. اگر کس دیگری مدعی زدن پنالتی بود و از آمادگی خودش مطمئن بود، مسلما این ماموریت را به او خواهم داد. موفقیت پرسپولیس در اولویت همه ما قرار دارد. حتی اگر علیرضا بیرانوند هم آمادگی اش از همه بیشتر باشد، به او خواهم داد و کافی است این را بگوید. با مهدی طارمی هم مشکلی ندارم و خودم عاشق این هستم که او بار دیگر آقای گل لیگ شود و این بار در کنار آقای گلی، قهرمانی را هم جشن بگیریم و اگر بگوید، پنالتی را به او خواهم داد.

 

دفاع تیمی ما فوق العاده است

 

درست است که دفاع ما در این فصل عملکرد خوبی داشته؛ اما این مساله به تمام بازیکنان مربوط است. کار تیمی ما در دفاع موفق عمل کرده است و بازیکنان ما در پرس فوق العاده هستند و با دوندگی بالا به نتیجه می رسیم. از خط دروازه تا مهاجمان همه در این مساله دخیل هستند و بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم. با تاکتیک برانکو ایوانکوویچ توانسته ایم این موفقیت را تا به امروز کسب کنیم.

 

سیدجلال حسینی باید 4 سال دیگر بازی کند

 

همه بازیکنان ما فوق العاده هستند؛ اما حساب سیدجلال حسینی از دیگر بازیکنان جداست و او به معنای واقعی کاپیتان و رهبر تیم ما در این فصل است. به نظرم سیدجلال این مساله را ثابت کرده که شناسنامه ملاک بازی فوتبال نیست و او در این سن نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است. با این شرایط و آمادگی مسلما تا 4 سال دیگر می تواند در لیگ بازی کند و عملکرد خوبی داشته باشد.

 

می‌خواهم از بوشهر بازیکن تیم ملی بسازم

 

خیلی زودتر از این ها به فکر افتتاح مدرسه فوتبال بودم تا به شهرم خدمتی کرده باشم. هرچه دارم از بوشهر و مردم اینجاست. بوشهر استعدادهای فوتبالی زیادی دارد که قابلیت حضور در لیگ برتر و تیم ملی را نیز دارند و باید کاری کنیم تا آنها حیف نشوند. آقای کریم تاجدینی که اولین مربی من بودند و مهدی طارمی نیز زیر نظر ایشان بودند، اکنون مدیریت مدرسه فوتبال بوشهرم را برعهده دارند و مطمئن هستم از بوشهر بازیکن به تیم ملی خواهد رسید. می خواهم به جوانان شهرم خدمت کنم. برنامه بعدی ام تاسیس مدرسه فوتبال در اهواز و تهران خواهد بود.

 

پدر شدن حس فوق العاده ای است

 

نمی توانم حسم را بیان کنم. یک حس عجیب و غریب و فوق العاده است. اکنون بیشتر قدر پدر و مادرم را می دانم و درک می کنم که چطور برای فرزندشان زجر و زحمت کشیدند.

 

فرشاد در نقش دخترم مایسا

 

شادی گل بازی با نفت تهران کاملا هماهنگ شده بود و قبل از تولد فرزندم بود؛ اما در بازی با نفت آبادان که فرزندم به دنیا آمد، همه چیز برعهده فرشاد شد. او در نقش مایسا دخترم ظاهر شد و محسن و مهدی نیز گهواره اش شدند و من نیز به عنوان پدر بالای سرشان حاضر شدم. از همه آنها ممنونم و برای آنها نیز شادی و سلامتی و موفقیت آرزو می کنم. اکنون انگیزه ام بیشتر شده و می خواهم این روزهای شیرین را با رویای قهرمانی در پایان فصل به پایان برسانم و امیدوارم با حمایت هواداران به این خواسته برسیم.