برزای: دلیل بازی نکردنم را از منصوریان بپرسید

بهنام برزای بعد از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان گفت: خدا را شکر که توانستیم به برتری برسیم و زحماتمان به بار نشست. در دقایقی که در زمین حضور داشتم تلاش کردم که خواسته‌های منصوریان را پیاده کنم.

 
وی درباره دلیل کم بازی کردن خود پس از دیدار با پیکان، بیان کرد: سرمربی تیم منصوریان است و هر چه او بگوید، می‌پذیرم. هر وقت به زمین رفته ام تمام تلاشم را کرده‌ام و امروز هم خداراشکر می‌کنم که وقتی به زمین آمدم تیم برنده شد.
 
برزای در مورد شایعه جدایی اش از استقلال، تصریح کرد: هر بازیکنی روی نیمکت بنشیند ناراحت می‌شود، همیشه به خودم تلقین می‌کنم وقتی به زمین رفتم بهترین عملکرد را داشته باشم. حتی اگر  5 دقیقه بازی کنم. دیدید که مقابل پیکان هم در همان دقایقی که بازی کردم موفق به گلزنی شدم. امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود.
 
وی ادامه داد: نمی توانم پیشنهاداتم را کتمان کنم. برای مثال وقتی بازی نمی‌کنم تیم‌های دیگر به من پیشنهاد می‌دهند ولی با استقلال تا آخر فصل قرارداد دارم و این نظر باشگاه است که من در استقلال باشم یا خیر.
 
مهاجم استقلال درباره این که 90 درصد مطالبات فصل گذشته اش را از استقلال دریافت نکرده، تصریح کرد: باشگاه قول‌هایی داده که ان‌شااله مشکلات ما برطرف شود.