محمدرضا زادمهر درخصوص وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و نسبت به سال گذشته همین موقع وضعیت تیم بهتر شده است. همیشه قیاس مبنا قرار می‌گیرد و اگر بخواهیم وضعیت پرسپولیس را با سال گذشته و دو سال قبل قیاس کنیم، متوجه می‌شویم امسال شرایط خیلی بهتر است، اما باید این وضعیت را حفظ کرد و تلاش بیشتری انجام داد؛ چراکه راهی که می‌رویم درست است.

 

وی ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیتی داریم و از کادر فنی خوبی هم بهره می‌بریم، اما باید انگیزه بازیکنان و مربیان را بالا نگه داشت؛ چراکه هواداران بهترین ناظر ما هستند و عملکرد ما را خیلی خوب قضاوت می‌کنند. متأسفانه جام حذفی را خیلی ساده از دست دادیم که این موضوع برای بازیکنان و علی‌الخصوص هواداران باورش سخت است. به همین دلیل باید خیلی مصمم‌تر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر حاضر شویم تا با گرفتن نتایج خوب آن ناکامی جبران شود.

 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان لیگ قهرمان آسیا را با حضور در مرحله پلی‌آف آغاز می‌کنند، تصریح کرد: ما باید پیرو قانون باشیم و هرچه قانون بگوید، همان‌کار را انجام خواهیم داد. قطعاً ما در پرسپولیس تابع قوانین حاکم هستیم و باید مصمم در رقابت‌های آسیایی حاضر شویم.

زادمهر در خصوص تیتر یکی از روزنامه‌ها که در آن عنوان شده برانکو جایگزین احتمالی کی‌روش در تیم ملی خواهد بود، افزود: من امروز روزنامه‌ها را نخواندم و این موضوع را از شما شنیدم، اما بعید است این اتفاق رخ دهد. برانکو و کی‌روش هردو حرفه‌ای هستند و تیم دارند و این مسائل حاشیه و شایعه است.

وی در پاسخ به این سوال که با انتخاب احتمالی سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان چقدر این احتمال وجود دارد که در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم تحولاتی رخ دهد،‌اظهار داشت: در فوتبال ایران هر چیزی امکان‌پذیر است. به هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه روندی در انتخاب وزیر ورزش و جوانان رخ می‌دهد. من خبری از این مسائل ندارم اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم که امیدوارم اگر قرار است تغییری صورت دهد، تغییری انجام شود که به‌نفع باشگاه پرسپولیس باشد، هرچند که این مسائل هم قطعی نیست و همه چیز در حد شنیده‌هاست.