منصوریان: کاوه جایی نمی رود

منصوریان ابتدا درباره موضوعی که درباره قرارداد با بازیکنان مطرح کرده بود صحبت کرد و سپس درباره احتمال کسر قراردادها و مسائل فنی صحبت کرد .

مشروح این مصاحبه سرپایی را بخوانید :

*بازیکنان به ما اعتماد می کنند

دیشب فکر کردم شاید از حرف‌های سوتعبیر شود، شاید صحبت‌های من کامل نبوده است ولی هرکسی که قرارداد می‌بندد زمان پرداختی‌هایش معلوم است. این موضوع فقط مربوط به استقلال نیست و به تمام تیم‌ها ارتباط دارد. قوانین انضباطی هم اجازه می‌دهد که بازیکن اگر پرداختی نداشته باشد جدا شود. این فقط شامل حال بازیکنان ما نیست. فرق استقلال و پرسپولیس در این است که بازیکنان به باشگاه اعتماد می‌کنند.

*تلاش می کنیم 50 درصد بازیکنان را بدهیم

بازیکنان فصل گذشته ما بالای 50درصد پول نگرفته‌اند و امسال تلاش می‌کنیم که 50درصد آنها را بدهیم.

 

*کاوه جایی نمی رود

کاوه رضایی مشکلی ندارد و جایی نمی‌رود و پیش ما می‌ماند. ما در بندهای قراردادش زمان پرداخت داشتیم و باشگاه باید این پول‌ها را پرداخت کند که این کارها دارد انجام می‌شود. مهلت پرداخت کاوه رضایی فردا تمام می‌شود و ما پولش را می‌دهیم.

 

موضوع کسر قرارداد ها *

قرار بود امروز ساعت 6 جلسه هیات مدیره برگزار شود که لغو شد. این جلسه فردا تشکیل می‌شود و چون خودم در این جلسه می‌آیم در مورد کسر قرارداد بازیکنان به صورت کامل صحبت می‌کنم.

*قهر بازیکنان استقلال

دو بازیکن بزرگ ما؟ من همه رسانه‌ها را نگاه می‌کنم و چنین چیزی ندیده ام. ما دو بازیکن بزرگی دارم که خسرو حیدری و مهدی رحمتی هستند که رابطه بسیار خوبی با هم دارند. ما اختلافی در بازیکنان تیم‌مان نداریم.

*فشار تمرینات باید بالا برود

مهمترین دغدغه ما این است که فشار تمرینات را بالا ببریم چون خیلی زمان کوتاهی داریم. در این  دو تعطیلی طوری باید آماده شویم که برای بازی الجیش به شرایط ایده‌آل برسیم. الجیش سال گذشته نفت را در آزادی حذف کرد حتی شنیده‌ام آنها سیدوکیتا را خریده‌اند.

* بازی مس ضعفهای ما را نشان داد

ما دیروز به خیلی از مشکلات تاکتیکی‌مان پی بردیم و فقط با زحمت و مبارزه می‌توانیم حضور قدرتمندی داشته باشیم. بازی مس را به فال نیک می‌گیرم چراکه ضعف‌های ما را نشان داد. ما با دو پلی‌آف به آسیا می‌رویم و باید بتوانیم از این صخره اول با قدرت عبور کنیم.