مدافع تراکتورسازی:دوست دارم با کی روش کار کنم

خالد شفیعی، درباره نتایج مطلوب تیمش در بازی های گذشته اظهار داشت: «خوشحالم که توانسته ایم هواداران را راضی نگه داریم. ما تا الان عملکردمان مطلوب بوده اما نباید به این شرایط دل خوش کنیم. هنوز راه زیادی باقی مانده و باید تلاشمان را به کار بگیریم تا در بازی های آینده نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و انشاءالله در پایان فصل با کسب جام هواداران را خوشحال کنیم. »

 

وی درباره شانس خودش برای دعوت به تیم ملی فوتبال عنوان کرد: «من تابع نظر کادرفنی هستم. به عنوان مدافع تراکتورسازی تلاشم را می کنم تا ابتدا برای تیمم مفید باشم و قطعا امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم. واقعا دوست دارم با کی روش کار کنم و از او یاد بگیرم اما هر تصمیمی او بگیرد، احترام می گذارم.»

 

مدافع تراکتورسازی با اشاره به موضوع ماندن یا رفتن سروش رفیعی تاکید کرد: سروش رفیعی بازیکن بزرگی است. همه ما دوست داریم او در تراکتورسازی بماند و به درخشش خود ادامه دهد. از مسئولان باشگاه نیز می خواهم هرطور شده سروش را نگه دارند چون کل تیم و هواداران خواهان ماندگاری او هستند.»

 

شفیعی با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری افزود: «واقعا نمی دانم چه بگویم؛ منصور پورحیدری برای کل فوتبالی ها عزیز بود. او گردن کل فوتبال حق داشت. امیدوارم روحش شاد باشد.»