پیگیری تمرین سرخپوشان با بازگشت سه بازیکن

سرخپوشان بعد از ظهر امروز پس از عیادت از بیماران اوتیسم راهی ورزشگاه خیریه عمل شدند و تمرینات خود را پیگیری کردند. تمرین پرسپولیسی ها راس ساعت 15:10 پشت درهای بسته آغاز شد.

 *پیش از آغاز تمرین برانکو با مدیر روابط عمومی باشگاه درباره اردوی دوبی و برنامه ریزی سرخپوشان برای حضور در امارات گفت و گو کرد.

وی همچنین پیگیر زمان برگزاری مراسم تشییع منصور پورحیدری بود که وقتی متوجه شد این مراسم ساعت 9 صبح فردا و در تقارن با زمان تمرین سرخپوشان برگزار می شود ابراز ناراحتی کرد.

* فرشاد احمدزاده به همراه دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شدند. همچنین طاهرخانی و حامد آقایی که برای همراهی تیم‌های پایه در تمرین روز جمعه غایب بودند، در این تمرین شرکت کردند.

* برانکو پیش از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان تیم صحبت کرد.

* کنترل وضعیت بدنی بازیکنان توسط برانکو قبل از شروع صورت گرفت و از نوع وضعیت بدن های بازیکنان از مارکو سوال کرد.

* برانکو چند دقیقه ای با محمد علیپور بازیکن جدید تیم پرسپولیس در تمرین صحبت کرد. 

کریم باقری که در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کند و علی علیپور هم که به تازگی پدر شده است با هماهنگی کادر فنی در این تمرین غایب بودند.

* در مرحله بعدی پانادیچ چند دقیقه ای با ابوالفضل درویش وند اختصاصی به تمرین پرداخت و بازیکنان به دویدن های سرعتی همراه با استارت های کوتاه و بلند هستند.

* در مرحله بعدی بازیکنان چند دقیقه ای به آقا وسط و حفظ توپ که برانکو نظارت دقیقی بر عملکرد بازیکنان داشت و بارها این آیتم را قطع می کرد و نکاتی به بازیکنان گوشزد کرد.

*سرخپوشان در ادامه در گروه‌های دو نفره باید برابر هم قرار گرفته و بازیکن صاحب توپ با دریبل طرف مقابل برای گلزنی اقدام می‌کرد. در این تمرین ایگور نیز درون یکی از دروازه‌ها ایستاد.