پیروزی پرگل اینتر در دقایق پایانی

اینتر در شرایطی به مصاف حریف قعرنشین خود می رفت که برای رهایی از شرایط نامساعد خود، به سه امیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشت.

نراتزوری ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 3 این موقعیت را داشتند که توسط  کاندررا به گل برسند که مدافعان کروتونه توپ را دفع کردند. دقایقی بعد اور بنگا می تواست در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که باز هم اتفاق خاصی رخ نداد.

در ادامه، اینتر حاکم توپ و میدان بود اما در خلق موقعیت ناوان بود. در دقیقه 29، باز هم کاندروا با یک ضربه والی دروازه کروتونه را تهدید کرد که با واکنش سنگربان حریف روبرو شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، اینتر باز هم قصد داشت تا به دروازه حریف نزدیک شود. در دقیقه 48، همکاری کاندروا و ایکاردی بی نتیجه ماند و اینتر نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. در دقیقه 61، جدی ترین موقعیت اینتر با ضربه اور بانگا به دست آمد که باز هم با واکنش گلر کورتونه بی نتیجه ماند.

اینتر علیرغم مالکیت 70 درصدی، در خلق موقعیت آشکار گل ناتوان بود. دقیقه 64، جیسون موریو پسش تاخته از روی کرنر صاحب موقعیت شد که باز هم اتفاق خاصی رخ نداد. در دقیقه 67، ضربه محکم بروزویچ از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت. با نردیک شدن به دقایق پایانی، اینتر فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کرد. در دقیقه 79، بروزویچ در موقعیت خوبی قرار داشت اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریغ به بیرون رفت.

 

اما تلاش های اینتر در نهایت در دقیقه 84 منتج به گل شد. پاس بلند مائورو ایکاردی با حرکت مناسب و ضربه خوب ایوان پرشیچ همراه بود تا بالاخره اینتر در اواخر بازی به گل برسد.

در دقیقه 88، ایکاردی درون محوطه جریمه متوقف شد تا داور نقطه پنلتیرا نشان دهد و خود ایکاردی گل دوم را به ثمر برساند. 

در دقیقه 93، ایکاردی روی پاس ادر موفق به زدن گل سوم شد تا پیروزی نراتزوری ها ها تثبیت شود و  اینتر بعد از مدت ها ناکامی، 3 امتیاز دیدار برابر کروتونه را از آن خود کند.