رونالدو چگونه به جمع شیاطین سرخ پیوست؟

کریستیانو رونالدو که پیش از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009 به مدت شش فصل در منچستریونایتد حضور داشت، فاش کرد که درست پنج روز بعد از پیروزی 3 بر یک اسپورتینگ لیسبون برابر منچستریونایتد در یک دیدار دوستانه به این تیم انگلیسی پیوسته است.

رونالدو که با منچستریونایتد سه بار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در یادآوری چگونگی پیوستنش به شیاطین سرخ در سال 2003 گفت: اولین باری که مقابل منچستریونایتد بازی کردم، باورنکردنی بود. شب فوق‌العاده‌ای بود. پس از بازی برخی هم‌تیمی‌هایم به من گفتند که «گوش کن پسر! تو به منچستر خواهی رفت. به ما اعتماد کن». سرالکس هم آنجا بود، هم‌تیمی‌هایم گفتند که فرگوسن می‌خواهد با تو صحبت کند. سپس او من را با خود به رختکن شیاطین سرخ برد و مرا به بازیکنان تیمش معرفی کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به شخصه کمی در آن وضعیت خجالت می‌کشیدم و سرالکس رو به من کرد و گفت «گوش کن، من همین حالا خواهان به خدمت گرفتن تو هستم». همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و دو روز پس از اینکه با مربی تیم صحبت کردم، من را به انگلیس بردند. من در منچستر بودم و قراردادم را با شیاطین سرخ به امضا رساندم.

رونالدو که به مدت شش فصل هم سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون را دارد، در پایان در تمجید از تیم پیشین خود گفت: روزهایی که با اسپورتینگ بودم، فوق‌العاده بودند. این مایه افتخار من است که عضوی از این خانواده هستم. اسپورتینگ با آموزش خوب به من نه در زمین، بلکه در خارج از زمین کمک کرد.