واکنش جدی استقلال به ادعای رفتن رضایی به سوپرلیگ چین

زمانی که مدیربرنامه‌های رضایی شایعه عجیب رفتن او به سوپرلیگ چین را به رسانه‌ها کشاند، فکرش را هم نمی‌کرد استقلالی‌ها تا این حد واکنش جدی به این ماجرا نشان دهند. استقلال، برای برگرداندن شهباززاده با او وارد مذاکره شده و در صورت بازگشت بهترین گلزن دو فصل اخیر آبی‌ها، جایگاه کاوه رضایی در تیم کاملا به خطر می‌افتد.

زمانی که کاوه رضایی با استقلال قرارداد بست، راه استفاده همزمان از او و شهباززاده بزرگترین نگرانی آبی‌ها بود. رضایی و شهباززاده، خصوصیاتی شبیه به هم دارند و در پستی مشابه بازی می‌کنند. برای استفاده همزمان از آن‌ها در ترکیب، یکی باید به پست وینگر یا مهاجم سایه منتقل شود و هیچکدام از آن‌ها، سابقه خوبی در پستی غیر از مهاجم هدف ندارند. سوال اینجا بود چه کسی قرار است در پست مهاجم هدف استقلال به میدان برود و چه کسی، قربانی شود. جدایی شهباززاده و رفتن او به ترکیه، سرانجام این معادله را حل کرد تا کاوه رضایی بدون دردسر و بدون رقیب، مهاجم اصلی استقلال باشد.

شروع نه چندان موفق کاوه رضایی و موقعیت‌های پرتعدادی که او هدر می‌دهد، باعث شده خیلی زود دل استقلالی‌ها برای شهباززاده تنگ شود. بازگشت شهباززاده در نیم فصل، خبر بدی برای رضایی خواهد بود. با توجه به آمار نه چندان خوب رضایی، شهباززاده در صورت بازگشت در پست تخصصی به میدان می‌رود و کاوه رضایی در دو راهی سختی قرار خواهد گرفت. او یا باید پیشنهادش از تیم کاناوارو و فابیانو را به واقعیت تبدیل کند و راهی سوپرلیگ چین شود، یا بازی در پست مورد علاقه‌اش را فراموش کند و با پست و وظایفی جدید در تیم کنار بیاید. این بار ادعای نزدیکان مهاجم استقلال درباره خداحافظی و سفر به چین، برای رضایی تبعاتی بیشتر از یک تکذیب و ابراز علاقه به ماندن در باشگاه داشته است.