معاوضه سکونشین با ستاره!

علیرضا منصوریان پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، دست به خانه تکانی زد و نام 8 بازیکن از جمله وحید طالب‌لو، آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده را در فهرست خروجی قرار داد.

از سوی دیگر سرمربی جدید آبی‌پوشان تعدادی از بازیکنان فصل گذشته استقلال مانند محمد امین حاج‌محمدی را حفظ کرد. به نظر می‌رسید منصوریان با حفظ این بازیکن گران‌قیمت قصد دارد از مدافع 25 ساله تیمش بازی بگیرد اما حاج‌محمدی حتی یک دقیقه هم در لیگ برتر شانزدهم به میدان نرفته و حتی در فهرست 18 نفره تیمش قرار نمی‌گیرد.

منصوریان که از روزهای کابوس‌وار ابتدای فصل فاصله گرفته، تصمیم دارد در نیم‌فصل تیم خود را تقویت کند و شنیده می‌شود برای ترمیم خط حمله استقلال، رحیم مهدی زهیوی را زیر نظر دارد. مسئولان باشگاه استقلال در تماسی که با همتایان خود در باشگاه استقلال خوزستان داشته‌اند، درخواست خود را مطرح کرده‌اند که با مخالفت شدید مدیران اهوازی روبرو شده است.

جالب اینکه شنیده می‌شود استقلالی‌های پایتخت به مسئولان باشگاه استقلال خوزستان پیشنهاد معاوضه حاج‌محمدی و زهیوی را داده‌اند. این در حالی است که زهیوی در تمامی بازی‌های این فصل تیمش به صورت کامل حضور داشته و حتی تعویض هم نشده است. همچنین او 2 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده و 2 پنالتی هم برای تیمش گرفته است.

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان به شدت با این درخواست مخالفت کرده اما باید دید باشگاه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در نهایت به دلیل مشکلات مالی حاضر می‌شود ستاره تیمش را با یک سکونشین معاوضه کند یا خیر.