نورچشمی های برانکو سرباز می‌شوند؟

احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن موثر سرخپوشان که برانکو ایوانکوویچ نیز اعتقاد ویژه ای به آنها دارد، با خبری مبنی بر مشمول شدن مواجه شده اند تا نسبت به آن واکنش نشان دهند. هافبک شماره هشت سرخپوشان که در این فصل علیرغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با توصیه مسئولان این تیم قراردادش را تمدید کرده، هم اکنون در دانشگاه پرسپولیس مشغول به تحصیل است و امید عالیشاه نیز در مازندران دوران دانشگاهی خود را پشت سر می گذارد. با این حال امروز شایعه ای مبنی بر مشمول شدن این دو بازیکن به گوش رسید که امید عالیشاه آن را به طور ضمنی تکذیب کرد.

 

امید عالیشاه که در ابتدای این فصل مهره ثابت سرخپوشان محسوب می‌شد، در چند هفته اخیر به دلیل اتفاقات رخ داده در تمرینات به بازیکن نیمکت نشین این تیم تبدیل شده و این مساله نارضایتی او را هم در پی داشته تا جایی که بار دیگر زمزمه جدایی اش از این تیم و حضور در تراکتورسازی به گوش برسد.

در سمت دیگر نیز احمد نوراللهی که از او به عنوان یکی از بااستعدادترین بازیکنان فعلی سرخپوشان نام برده می شود، با توجه به حضور کمال کامیابی نیا فرصتی برای حضور ثابت در ترکیب این تیم به دست نیاورده تا او نیز بابت نیمکت نشینی ناراحت باشد. برانکو ایوانکوویچ البته چندی پیش در واکنش به احتمال جدایی چند مهره سرشناس تیمش به دلیل نیمکت نشینی و طی کردن مسیر ساسان انصاری توسط آنها، ضمن اعلام نیازمندی به تمام مهره هایش، اعلام کرده بود چنین اجازه ای به آنها نخواهد داد و در صورتی که بازیکنی خواستار جدایی باشد، او را به تیم امید خواهد فرستاد تا ثبات در عقیده اش را اینگونه به نمایش بگذارد.

با این حال به نظر می رسد انتشار چنین شایعه ای بعد از اعلام موضع برانکو ایوانکوویچ، بی ارتباط با این مساله نباشد و در صورتی که بازیکنان موفق به دریافت رضایتنامه نشوند، از این روش برای جدایی استفاده کنند. این اتفاق فصل گذشته برای مهدی شریفی در سپاهان رخ داد و این بازیکن ناگهان با تسویه حساب و ترک تحصیلش، کد سربازی اش را دریافت کرد تا راهی تراکتورسازی شود و باید دید ستاره های سرخ حضور در جمع شاگردان برانکو و پرسپولیس و تجربه لیگ قهرمانان آسیا و ... را به مشمول شدن ترجیح خواهند داد یا خیر. هرچند همانطور که گفته شد امید عالیشاه در واکنش به این اتفاق آن را منتفی دانست و اعلام کرد تمرکز خود را روی تمرینات قرار داده است.