هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار در تهران، ارومیه، ساری، گنبد و اردکان پیگیری شد.

این هفته از رقابت ها درحالی برگزار شد که تیم بانک سرمایه که هر 4 دیدار قبلی خود را  با پیروزی پشت سر گذاشته بود در این دیدار متحمل شکست شد و نخستین باخت خود را مقابل صالحین ورامین کسب کرد. ورامینی‌ها در این دیدار با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیدند.

در نخستین بازی این هفته تیم پیکان در دیداری دیدنی موفق شد به سختی از سد سایپا عبور کند و 3 بر 2 به پیروزی برسد.

تیم شهرداری ارومیه این هفته در خانه میزبان تیم رده دومی پارسه تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر شاگردان تراویسا به پایان رسید تا تیم شهرداری ارومیه به سومین پیروزی خود دست پیدا کند.

تیم کاله مازندران که بدون پیروزی در رده یازدهم جدول قرار داشت این هفته موفق به کسب یک پیروزی شیرین مقابل تیم خاتم اردکان شود. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 13، 25 بر 17 و 25 بر 16 میزبان خود را شکست داده و اولین برد خود در لیگ برتر 95 را تصاحب کردند.

تیم شهرداری تبریز که هفته گذشته به پیروزی مقابل هاوش گنبد رسیده بود این هفته در ساری مغلوب تیم راه عمران ساری شد. تیم راه عمران ساری موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل شهرداری تبریز به پیروزی برسد و سومین برد خود را در خانه کسب کرده و همچنان بالاتر از شهرداری تبریز در رده ششم باقی بماند.

تیم هاوش گنبد هم همچون تیم کاله در هفته پنجم نخستین پیروزی خود را بدست آورد و موفق شد در خانه مقابل تیم شهرداری اراک به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کند.گنبدی ها در پنج هفته پیشین رقابت‌ها متحمل 4 شکست شده بودند.

 نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال :

پیکان تهران 3 – سایپای البرز 2

بانک سرمایه یک – صالحین ورامین 3

خاتم اردکان صفر – کاله مازندران 3

هاوش گنبد 3 – شهرداری اراک یک

شهرداری ارومیه  3 – پارسه تهران صفر

سازمان عمران شهرداری ساری 3 – شهرداری تبریز یک