رقم فسخ قرارداد ستاره برزیلی اعلام شد

 این رقم نتیجه بی‌علاقگی نیمار به ترک بارسلونا و به نوعی فراری دادن رئال مادرید به عنوان یکی از اصلی‌ترین خواستاران ستاره برزیلی است.

پدر نیمار گفت: پیشنهادهای مختلف برای او به دست من می‌رسد، نه به خودش. خواسته نیمار واضح است؛ ماندن در بارسلونا! افرادی بسیاری به دفتر کارم می‌آیند و درباره احتمال حضور پسرم در تیم دیگر می‌پرسند. بیرون کردن او از بارسلونا، محروم کردنش از شادی است! او اگر به دنبال پول بود، راهی بارسلونا نمی‌شد. نیمار در بارسلونا با هم‌تیمی‌هایش رابطه عاطفی خوبی برقرار کرده است. شنیده‌ام رئال مادرید به او علاقه دارد اما اگر واقعا می‌خواهد نیمار را در اختیار داشته باشد، باید پول مالیات و رقم فسخ قراردادش را بپردازد؛ یعنی چیزی حدود 430 میلیون یورو. 190 یورو از این رقم، پول خالص فسخ قرارداد است. 

پدر نیمار در ادامه افزود: نیمار واقعا عاشق رقابت است اما مسی را هم دوست دارد.امیدوارم  سال‌ها در بارسا بماند و به مسی کمک کند کماکان مرد شماره یک دنیای فوتبال بماند. اکنون زمان لازم برای آمادگی هر چه بیش‌تر نیمار فرار رسیده است. او، مسی و سوارس کنار هم بارسلونا را به اوج رسانده‌اند. برای پسرم قرار گرفتن کنار رونالدو و مسی در جمع 3 نامزد نهایی مرد سال 2015 فوتبال دنیا افتخار بزرگی بود.