برنامه رقابت نمایندگان ایران در مسابقات کشتی پهلوانی

نخستین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی با حضور  مدعیان ۴۵ کشور جهان امروز (شنبه) در شهر مینسک بلاروس برگزار می شود. بر این اساس ۶ نماینده کشورمان از صبح امروز به مصاف حریفان خود می‌روند که نتایج وزن‌کشی آنها به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم جلال علیزاده در دور اول به مصاف کشتی گیری از کشور گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران ترکیه و بلاروس می رود. در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۱ نفر وزن کشی کردند، حمید الهیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حریفی از کشور ارمنستان می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، احمد جفاکش پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کشتی گیری از کشور گرجستان می رود.

در وزن ۹۰ کیلوگرم اسماعیل نجاتیان در دور اول با کشتی‌گیری از مولداوی مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف نماینده ای از کشور برزیل می رود در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم جواد محجوب در دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم مقابل نماینده کشور ایتالیا کشتی می گیرد در این وزن ۲۱ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، نیز احمد میرزاپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف حریفی از کشور ترکیه می‌رود.