فاتح MMA چه کسی خواهد بود؟

 سه امتیاز بازی با سوریه از آن سه امتیازهایی است که شاید از نان شب واجب تر باشد. پیروزی در این دیدار، جاده روسیه را هموارتر از هر زمانی می کند.

 

 

 

ت

 

نمایش فوق العاده ایران در 4 بازی نخست علی الخصوص در خط دفاع و دروازه به ثبت رساندن 4 کلین شیت و عدم دریافت گل، باعث شده تا نبود بیرانوند در این مسابقه نگرانی ها را دو چندان کند. نگرانی که بابت دروازه بانی است که قرار است به جای بیرانوند، سنگربان تیم ملی در برابر سوریه باشد.

 

ل

 

محمدرضا اخباری، سوشا مکانی و محمدرشید مظاهری سه گزینه روی میز هستند که زیر نظر مرد موسپید تیم ملی، با محاسن همرنگ با مویش یعنی دن گاسپار سخت تلاش می کنند و به دنبال اثبات خود هستند تا شماره یک موقت تیم ملی لقب بگیرند. در بازی با گینه مکانی و اخباری به بزای گرفته شدند و مطابق پیش بینی ها رقابت اصلی بین این دو نفر خواهد بود. 

 

ب

 

سوشا در نروژ به روزهای خوبش برگشته و اخباری هم در ترکیب تراکتور روز به روز پخته تر می شود. مظاهری هم دلخوش به سابقه کی روش در سورپرایز کردن دارد. به اینکه مانند جام جهانی 2014، سرمربی پرتغالی به غیر محتمل ترین گزینه اش، میدان دهد و او، علیرضا حقیقی وار در درون دروازه بایستد.

 

ل

حال باید دید جلسات گاه و بیگاه کی روش و گاسپار به چه تصمیمی منتج خواهد شد. از بین مثلث MMA کدامیک فیکس خواهد شد.