قلعه‌نویی برای تراکتور اس ام اس جمع می‌‌کند!

در زمان فعالیت سامانه هواداری 3040، آجورلو یکی از افردای بود که حضور این سامانه به اقتصاد باشگاه تراکتورسازی ضربه زده و باعث می‌شود تا هواداران این تیم به 3090 کمتر اس ام اس بدهند. با پی‌گیری‌های او و طاهری در نهایت این سامانه تعطیل شد اما انگار برخلاف ادعای آجورلو کم‌درآمد بودن تراکتورسازی ارتباطی به 3040 نداشته است. اوضاع تراکتورسازی آنقدر بد است که حتی از قلعه‌نویی به عنوان یک تریبون تبلیغاتی استفاده شود.

سرمربی تراکتورسازی امروز در بخشی از مصاحبه‌اش با رادیو از هواداران تراکتور خواسته که به سامانه 3090 پیام بدهند!« یک گله از طرفداران تراکتور داشته باشم. این طرفداران پرشور هستند. در بحث 3090 دارند کم لطفی می کنند. 32 هزارتا پیامک داشتیم. تبریز شهر اولین هاست. در بیمارستان، اولین بلدیه، داستان مشروطیت همیشه جلو بودند و همیشه در این مسائل جزو اولین ها بودند. کمی هم از آنها خواهش کنم که در بحث 3090 به تیم شان کمک کنند. 80 درصد مستقیم به تیم کمک می شود و مشکلات این تیم حل می شود.»

 

اگر ادعای امیرقلعه‌نویی درست باشد عایدی باشگاه تراکتورسازی از این سامانه حدود 200 میلیون تومان است که رقم بسیار عجیبی است. یعنی این مبلغ حتی نیمی از پول قرارداد یکی از بازیکنان این تیم را هم تامین نمی‌کند.