پرسپولیس و استقلال منتظر تصمیم کمیته انضباطی

سروش رفیعی هافبک تراکتورسازی که دوران سربازی‌اش در این تیم به پایان رسیده است در این فکر بود نیم‌فصل به عنوان بازیکن آزاد لژیونر شود و اگر نشد در یکی از تیم‌های استقلال یا پرسپولیس که قبل از شروع فصل دنبال او هستند فوتبال خود را ادامه دهد اما باشگاه فولاد با اعلام یک موضوع برنامه‌های او را بهم ریخت.

پس از مطرح شدن پیشنهادهای مختلف برای رفیعی و ابراز تمایل سرخابی‌های تهران و حتی تراکتورسازی برای جذب و حفظ او، باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد هنوز قرارداد این بازیکن با آنها پایان نیافته و رفیعی در نیم‌فصل لیگ شانزدهم باید به تیم سابقش برگردد؛ موضوعی که به مذاق این هافبک با تکنیک خوش نیامد و کار را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشاند.

عصر امروز جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون وضعیت قرارداد رفیعی برگزار شد که این بازیکن و مسؤولان باشگاه فولاد در آن حضور یافتند و اظهاراتشان را برابر هم مطرح کردند.

باشگاه فولاد در این جلسه مدعی شد رفیعی پای برگه قراردادی را در گذشته امضاء کرده بود و به همین علت هنوز بازیکن آنهاست و باید به تیم سابقش برگردد؛  رفیعی نیز این موضوع را رد نکرد ولی صحبت‌هایی به میان آورد که طبق آن مدعی شد بازیکن آزاد هستم.

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز اظهارات دو طرف را شنیدند و قرار اسات در جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌کنند نظر نهایی را مشخص کرده و اعلام نمایند رفیعی بازیکن فولاد است یا در نیم‌فصل آزاد می‌شود.

عبداللهی دبیر کمیته انضباطی در این خصوص به "ورزش سه" گفت: ما توضیحات رفیعی و مسؤولان باشگاه فولاد را شنیدیم و قرار است تصمیم‌گیری را در جلسه داخلی کمیته انضباطی اعلام کنیم؛ در حال حاضر نظر قطعی را نخواهیم گفت ولی طی روزهای آینده حکم و نتیجه جلسه را روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم.