افتخاری: با مدیربرنامه‌های شهباززاده برای بازگشت به استقلال صحبت کردیم / منصوریان در تیم امید و نفت نتایج خوبی گرفته بود

سید رضا افتخاری در گفتگو با بخش خبری شبکه یک سیما در مورد برگزاری تمرینات استقلال در هوای آلوده گفت: تمرینات پیگیری می‌شود و بازیکنان در این شرایط مجبور به تمرین کردن هستند. البته با توجه به این که زمین شماره 2 آزادی هوای بهتری دارد تمرینات را به آنجا منتقل کردیم. ما مشکلی برای برگزاری اردوی در خارج از کشور نداشتیم اما علیرضا منصوریان به ما پیشنهاد داد که به جای هزینه برای اردوی خارج از کشور پول بازیکنان را بدهیم. ما هم با این مسئله موافقت کردیم و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد.

وی در مورد شرایط بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال عنوان کرد: روز گذشته با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کردم و به او گفتم که باشگاه استقلال آمادگی این را دارد که شهباززاده را به استقلال بازگرداند. مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز اعلام کرد که با شهباززاده صحبت کرده و نتیجه آن تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حمایت‌هایی که از علیرضا منصوریان کرده بود، گفت: منصوریان در تیم امید و نفت تهران نتایج خوبی گرفته بود، مربی جوان است و نیاز به زمان دارد. 

منصوریان درباره جذب سروش رفیعی عنوان کرد: بعید می‌دانم که باشگاه تراکتور سازی اجازه جدایی این بازیکن را بدهد، چرا که آنها به این بازیکن نیاز دارند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر در فوتسال حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: من از فوتسال نرفته‌ام که بخواهم برگردم همچنان حضور دارم و کمکی باشد انجام می‌دهم.