نقشه سوری‌ها برای بازی فردا لو رفت

تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه از هفته پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه فردا از ساعت 15و30 به وقت تهران در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن سرمبان به مصاف هم خواهند رفت. 


بر همین اساس سوری‌ها امروز آخرین تمرین تاکتیکی خود قبل از بازی با ایران را در زمین چمن پشت هتل خود برگزار کردند و نکته جالب اینکه این زمین هیچ نام و نشانی نداشته و فقط در یک محوطه در پشت هتل رویال بینتانگ قرار دارد‌.

سوری ها که امروز آبی پوش بودند ابتدا زیر نظر کادرفنی سرمربی خود به گرم کردن پرداخته و سپس پاسکاری‌های دو نفره و استارت‌های کوتاه و بلند در دستور کار قرار گرفت.

در بیشتر بخش تمرین امروز الحکیم سرمربی سوریه نظاره گر بود و از سوی دیگر طارق جبان مربی سوریه و بازیکن سابق پرسپولیس کارهای فنی را به عهده داشت.

در ادامه و پس از 20 دقیقه سوری ها خبرنگاران را به بیرون راهنمایی کردند اما محوطه باز زمین تمرین باعث شده بود تا از مسیری دورتر نیز تمرینات سوریه قابل رویت باشد.

در این بخش از تمرین به خوبی مشخص بود که بازیکنان پیرو دستور کادرفنی به پاس های بلند روی آورده و قصد داشتند تا بیشتر پشت مدافعان را هدف قرار دهند.

این در حالی است که برای بازی فردا احتمال بارش شدید باران وجود دارد و منطقی ترین راه در نزد شاگردان حکیم همین پاس های بلند پشت مدافعان در دیدار با شاگردان کی روش به شمار می رود.

سوری ها در ادامه این تاکتیک را در فوتبال درون گروهی نیز مرور کردند.