نحسی برنامه 90 کار دست پرسپولیس داد!

سال‌هاست که به شوخی در مورد نحس بودن برنامه 90 برای میهمانان حضوری این شوی تلویزیونی حرف زده می‌شود. در همه این مدت، یک لیست بلند بالا از کسانی تهیه شده که بعد از حضور در این برنامه دچار افت فنی، مصدومیت و یا سایر بدشانسی‌ها شده‌اند و جایگاه قبلی خودشان را از دست داده‌اند.

حالا انگار باید اسم احمد نوراللهی را هم به این سیاهه اضافه کنیم؛ بازیکنی که عمرا کسی فکرش را نمی‌کرد او هم بعد از پاسخ مثبت به دعوت عادل فردوسی پور، در چنین وضعی گرفتار شود!

نوراللهی روز 24 اسفند سال گذشته میهمان برنامه 90 بود. او آن شب با یک ظاهر ساده و صمیمی در 90 حاضر شد و البته آنقدر حجب و حیا داشت که به قول عادل، اصلا صدایش در نمی‌آمد.

فقط سه روز قبل از این بازی، یعنی در روز 21 اسفند نوراللهی 90 دقیقه برای پرسپولیس در برابر صبا توپ زده بود. به طور کلی او تا آن زمان یکی از مهره‌های ثابت و کلیدی سرخ‌ها به حساب می‌آمد.

با این وجود درست از همان شب به بعد، انجام یک بازی 90 دقیقه‌ای کامل برای نوراللهی تبدیل به یک رویای محال شد. او در مسابقه بعدی برابر سیاه‌جامگان فقط 60 دقیقه بازی کرد و برابر ملوان هم در 10 دقیقه آخر تعویض شد.

در مسابقه با استقلال تهران به دلیل محرومیت کمال کامیابی‌نیا، نوراللهی فرصت پیدا کرد بار دیگر 90 دقیقه به میدان برود، اما این آخرین باری بود که در لیگ پانزدهم چنین اتفاقی برای احمد رخ می‌داد. او در چهار بازی پایانی فصل تنها 20 دقیقه برای سرخپوشان بازی کرد و البته در فصل جدید هم که تکلیفش کاملا روشن است!

به روایت روشن‌تر، نوراللهی از اسفند 94 تا به حال که چیزی حدود 9 ماه گذشته، فقط در دو مسابقه برای پرسپولیس 90 دقیقه کامل بازی کرده؛ یکی همان دربی برگشت پارسال و دیگری هم مصاف با سپاهان در هفته هفتم امسال که در هر دو تای آنها هم کامیابی‌نیا محروم بوده است.

دیگر کار به جایی کشیده که نوراللهی یکی از مهم ترین کاندیداهای جدایی از پرسپولیس در نیم فصل لقب گرفته است. حالا باز بگویید چشم عادل شور نیست!