واکنش بهروان به حاشیه های بازی شهرداری ماهشهر و گسترش‌فولاد

غلامرضا بهروان در مورد وضعیت بازی شهرداری ماهشهر و گسترش‌فولاد تبریز گفت: برابر اطلاع ما بازیکنان و مربیان تیم ماهشهر خواهان حضور در ورزشگاه نفت امیدیه هستند اما ظاهرا برخی از مسئولان به آنها گفته‌اند به ورزشگاه نروند. این یک تصمیم غیرفوتبالی است. قانون در مورد این مسئله کاملا گویاست. 

وی ادامه داد: اگر تیم شهرداری ماهشهر روز گذشته به ما اعلام می‌کرد که در میدان مسابقه حاضر نمی‌شود بهتر بود زیرا اکنون بازیکنان تیم حریف، داوران و حتی تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند اما تیم شهرداری ماهشهر به ورزشگاه نرفته است. در روز قرعه‌کشی مرحله یک هشتم جام حذفی من در مراسم اعلام کردم که به دلیل آنکه ورزشگاه ماهشهر استانداردهای لازم را ندارد این بازی در ماهشهر برگزار نخواهد شد. 

بهروان تصریح کرد: کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ نیز برنامه‌ای که به ما نوشته است اعلام کرده این ورزشگاه شرایط استاندارد ندارد. سکوهای این ورزشگاه در بهترین حالت 1500 تماشاگر را می‌تواند پذیرا باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه کمیته انضباطی باید در مورد این بازی تصمیم‌گیری کند یا بازی به سود گسترش تمام شده، تلقی می‌شود، گفت: اگر در دقایق باقیمانده شهرداری ماهشهر در ورزشگاه حاضر نشود برابر قانون گسترش فولاد 3 بر صفر پیروز شده و به مرحله بعد صعود می‌کند.