چرا پاتریک ویرا احساس نا امیدی می کند؟

«پاتریک ویرا» بازیکن سابق آرسنال و منچسترسیتی، در حالیکه مدعی است برخی از بازیکنان بیشتر نگران ظاهرشان هستند، برای نسل فعلی بازیکنان لیگ برتر افسوس می خورد.

ویرا که اکنون در لیگ MLS و در تیم نیویورک سیتی مشغول به کار است، هنوز نگاهی به بازی های انگلیس نیز دارد. وی زمانی در این کشور به عنوان یکی از بهترین هافبک های تکل زن مشهور بود.

ویرا در لیگ برتر جنگ‌های بسیاری در مرکز زمین با بازیکنان حریف داشت، به خصوص طی نه سالی که با لباس آرسنال مقابل منچستریونایتد و کاپیتانشان «روی کین» قرار می گرفت.

زمانیکه «دیلی میل» از ویرا در مورد لیگ برتر و کمبود هافبک های فیزیکی پرسید، وی گفت: در حال حاضر احتمالاً بازیکنان می خواهند که بیشتر زیبا به نظر برسند تا هر چیز دیگری. احساس نا امیدی می کنم وقتی اکنون بازی ها را تماشا می کنم زیرا بازیکنان زیادی به خودشان فکر می کنند. به همین دلیل آنها تغییر کرده اند. هنوز بازیکنان خوبی وجود دارند، شاید بهتر از زمان ما اما بیش از حد به ظاهرشان توجه می کنند.

ویرا از سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد و اکنون سرمربی باشگاه نیویورک سیتی است. وی که سابقه قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، در اولین فصل حضورش به عنوان سرمربی در این تیم موفق شد تا آنها را برای اولین بار در تاریخ کوتاهشان به دیدار پلی آف برساند.

مرد ۴۰ ساله فرانسوی درباره بازگشتش به ورزشگاه «اتحاد» افزود: این داستان افسانه ای است. اغلب این چنین اتفاق نمی افتد. به جلوتر از یک سال آینده نگاه نمی کنم زیرا در دنیای ما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. واقعاً متشکرم که طرفداران این باشگاه فکر می کنند که روزی می توانم هدایت سیتی را بر عهده بگیرم. این باعث افتخار من است ولی در این زمان هرگز نمی دانیم که چه اتفاقی قرار است بیفتد. خوشحالم که عضوی از این مجموعه هستم چون طرفدارانش را دوست دارم. آنها این فرصت را به دادند تا کارهایی را انجام دهم که مطمئن نبودم قادر به انجامش باشم. شاید فردا، دو یا سه سال دیگر من فرصتی در جای دیگری داشته باشم. اگر این اتفاق افتاد، آن زمان می نشینیم و درباره آن با هم صحبت می کنیم.