برانکو: بس کنید با پرسپولیس قرارداد دارم

پیش‌تر از زبان برانکو شنیده بودیم که «پرسپولیس برایم وقتی نگذاشته که بخواهم به هر شایعه و هر حرفی واکنش نشان بدهم» اما کیست که نداند او چقدر با این شایعه‌های ناتمام هر روزه غریبی و از آنها دوری می‌کند؟ نه که سر به گربیان فرو برده و مهر سکوت بر لب زده باشد اما بگومگو با شایعه‌ها در حوصله‌اش نمی‌گنجد و از این رو است که آنها را نشنیده می‌گیرد.

 

نمونه‌اش همین شایعه جدایی و مذاکره او با تیم‌های اماراتی که با هر سفر خارجی برانکو، وقت و بی‌وقت نقل می‌شود و هر بار جز تکذیب پایانی برایش نیست. پروفسور کروات از همان روزی که پرسپولیس را در اختیار گرفت، شایعه‌های حراف جدایی‌اش را بر زبان داشتند؛ از تیم‌ملی ایران و آلترناتیو بودنش برای کی‌روش که بگذریم، یک بار او را به بوندسلیگای دو فرستادند، روزی دیگر او را روی نیمکت تیم‌ملی کرواسی نشاندند و چند وقتی هم هست که از مذاکره او با تیم‌های اماراتی خبر می‌دهند.

 

البته که برانکو در این دو سال بارها به امارات سفر کرده اما هر بار با بازگشت به پرسپولیس به شایعه‌ها درباره جدایی‌اش پایان داده است. حالا هم حسابی دلخور است از آنچه درباره مذاکره و جدایی‌اش می‌شنویم. آنقدر دلخور که این بار دیگر از پیله سکوتش بیرون آمده و می‌گوید: «بعضی از رسانه‌ها بی‌جهت اینقدر برای من حاشیه درست می‌کنند. فکر می‌کنم این همه شایعه‌سازی دیگر کافی است چرا که من با اجازه مدیران باشگاه در دبی ماندم و دلیلی ندارد وقتی با پرسپولیس قرارداد دارم، به کار کردن در تیم‌های دیگر فکر کنم.»