واکنش علی دایی به ادعای برانکو

 تمرین امروز نفتی ها در حالی برگزار شد که علی لطیفی، مهاجم سابق استقلال از مهمانان ویژه شاگردان علی دایی بود و دقایقی با کادرفنی این تیم به گفتگو پرداخت.

سرمربی نفت که توانسته علیرغم مشکلات مدیریتی و مالی تیمش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر کند در جدال هفته دوازدهم شکست تلخی برابر فولاد خوزستان با نتیجه 4 بر 2 متحمل شد تا از کورس عقب بماند. هر چند علی دایی بعداز این بازی به شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشت و روی گل دوم فولاد و پنالتی این تیم معترض است اما او بعد از یک روز سکوت در تمرینات، امروز با جدیت بالا با شاگردانش به صحبت پرداخت و آنها را برای دیدارهای آتی مهیا کرد. مسوولان نفت نیز امروز با پرداخت بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان این تیم، آنها را از هرگونه بهانه جویی دور کردند.

البته این شکست دور از خانه باعث شد تا به هفت امتیاز برسد و رویای قهرمانی در نیم فصل دور از انتظار شود. دایی که نشان داده در هر تیمی حضور داشته به کمترین قانع نیست مطمئنا از صحبت های روز گذشته برانکو ایوانکوویچ که تیمش را در قواره قهرمانی ندانسته و از استقلال و تراکتورسازی به عنوان دیگر مدعیان نام برده ناراضی است که در تمرین امروز اینگونه برآشفته شده است. باید دید او قادر به این خواهد بود تا از نفت چهره مدعی در این فصل بسازد. در شرایط فعلی که تیم او برخلاف پرسپولیس در کورس برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است تا اینگونه برتری خود را نسبت به ادعای برانکو نشان دهد.