برای برد به میدان می رویم/منصوریان یا خرمگاه حرف زشتی به الهامی نزدند

نصرالله عبدالهی  در مورد بازی روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: «ما بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم و مثل همیشه در این بازی هم برای برد به میدان می‌رویم. تراکتورسازی هم تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی قوی برخوردار است. امیدوارم با حمایت تماشاگران خودمان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.»

وی در رابطه با حواشی بوجود آمده میان رحمتی و قلعه نویی در بازی قبلی دو تیم و حاشیه‌های احتمالی این دیدار بیان کرد: «همیشه در زمین فوتبال اتفاقات احساسی زیادی رقم می‌خورد. در فصل قبل هم بخاطر حساسیت بازی حواشی در زمین بوجود آمد ولی مطمئن هستم که در بازی این هفته شاهد هیچ حاشیه ای نیستیم. رحمتی کاپیتان استقلال است و به عنوان بزرگتر تیم باید سایر بازیکنان را آرام کند.»

عبدالهی در رابطه با تغییرات احتمالی در نقل و انتقالات نیم فصل در ترکیب استقلال و پیوستن شهباززاده و منتظری به این تیم اظهار داشت: «منتظری و شهباززاده استقلالی هستند و مدتی از این تیم دور شدند و هر وقت بخواهند به فوتبال ایران برگردند در باشگاه استقلال به روی آنها باز است. اما تاکنون هیچ بحثی در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل صورت نگرفته‌ است و تمام حرف و حدیث‌هایی که در این مورد زده می‌شود شایعه است.»

سرپرست تیم استقلال در مورد اتفاقات جنجالی بازی صبا و این تیم و درگیری خرمگاه با الهامی گفت: «من در زمان درگیری خرمگاه و الهامی در کنار زمین بودم و امکان ندارد که منصوریان یا خرمگاه به الهامی فحش داده باشند اما در هر صورت درگیری بوجود آمد و دیگر کار از کار گذشته است. کمیته انضباطی باید همه چیز را در نظر بگیرد و فیلم بازی را ببیند و بعد در مورد اتفاقات بوجود آمده نظر دهد و اگر حکم کمیته انضباطی ناحق باشد ما اعتراض خودمان را اعلام می کنیم.»