رکورد جدید بنزما و زیدان در لیگ قهرمانان اروپا

کریم بنزما با زدن دو گل در بازی مقابل دورتموند تعداد گل های زده خود در این رقابت ها را به عدد ۵۰ رساند (۱۶ گل لیون، ۳۴ گل رئال مادرید). بنزما با این تعداد گل از آلفردو دی استفانو اسطوره باشگاه رئال مادرید (۴۹ گل) جلو زد. بنزما هم اکنون با رکورد گلزنی فلیپه اینزاگی برابر است و اگر موفق به زدن یک گل در دور بعدی رقابت ها شود با رکورد تیری آنری هم برابری خواهد کرد. تنها کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، رائول و رود فن نیستلروی بیشتر از او گلزنی کرده اند.

همچنین با کسب تساوی مقابل دورتموند تیم زیدان برای ۳۴ بازی متوالی بدون شکست باقی ماند و با بهترین رکورد شکست ناپذیری تاریخ باشگاه برابری کرد. تیم رئال مادرید تحت هدایت لئو بینهاکر در فصل ۱۹۸۸/۸۹ که از ۲ اکتبر تا ۹ آوریل در ۳۴ بازی (۲۵ برد، ۹ تساوی) شکستی را تجربه نکرد و حالا زیدان این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل دپورتیوو لاکرونیا به تنهایی صاحب این رکورد شود.

ضمن اینکه زیدان برای پنجاهمین بار روی نیمکت رئال مادرید نشست؛ حاصل کار سرمربی فرانسوی در این مدت روی نیمکت کهکشانی ها ۳۷ پیروزی، ۱۱ تساوی و دو شکست بوده است. رئال مادرید در این مدت ۱۴۱ گل به ثمر رسانده و ۴۵ گل هم دریافت کرده و دو جام قهرمانی چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را به دست آورده اند. زیدان ۷۴% پیروزی ثبت کرده و طولانی ترین روند شکست ناپذیری در تاریخ باشگاه را دارد.