علی دایی سلطان شد

 نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در حالی آغاز شد که شاگردان علی دایی برای رهایی از یک شکست خانگی پا به میدان گذاشتند و با بیشتر کردن حملات‌شان در دقیقه 74 بازی توانستند توسط رضا اسدی به گل برسند و بازی را به تساوی بکشانند.

*مصدومیت شدید ایگور پروویچ مدافع تیم نفت باعث شد تا علی دایی تعویض اجباری را در دقایق ابتدایی نیمه دوم انجام دهد و احمد آل نعمه را به جای این مدافع خارجی به زمین بفرستد.

*نکته جالب این بازی این بود که سوفیانو مربی تیم ملی فوتبال از داد و فریادهای عجیب و غریب لیدرهای تیم نفت تعجب کرد و مارکار آقاجانیان هم که به زبان ایرانی و انگلیسی مسلط هست سر و صداهای تماشاگران نفتی را برای او توضیح داد.

*استعمال دخانیات برخی از تماشاگران حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه باعث ناراحتی برخی از خبرنگاران شد و برخی از خبرنگاران به همین دلیل جایگاه خود را عوض کردند.

*حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت تهران بعد از گذشت چند دقیقه از نیمه دوم این دیدار به ورزشگاه آمد و در جایگاه شیشه‌ای و جایگاه ویژه از نزدیک نظاره‌گر بازی دو تیم شد.

*بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی تیم نفت علی دایی با شعار سلطان علی دایی تشویق شد و رضا اسدی زننده گل نفتی‌ها هم با شعار اسدی بولدزور از سوی تماشاگران تشویق شد.

*محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در دو دقیقه هم کارت زرد گرفت و هم با مرتکب شدن خطای بعدی‌اش باعث شد تیمش روی ضربه ایستگاهی گل تساوی را دریافت کند و هم بعد از دریافت گل خیلی سریع از بازی بیرون آمد و تعویض شد.