تعدادی از بازیکنانمان را می فروشیم

 تیم فوتبال اینتر آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا را با پیروزی 2 بر یک برابر تیم اسپارتاپاگ جمهوری جمهوری چک به پایان رساند، هرچند این پیروزی فایده‌ای به حالش نداشت، چون حذف نراتزوری در دور قبل رقابت‌ها قطعی شده بود.

استفانو پیولی، سرمربی اینتر در پایان بازی که در آن تیمش را با سیستم 3-4-3 به میدان فرستاده بود و به بازیکنانی نیمکت‌نشین مانند آندره‌آ پینامونتی، اکسل باکایوکو و سنا میانگوئه میدان داده بود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: پینامونتی خیلی جوان است، اما او توانایی‌های زیادی دارد و از همه مهم‌تر این است که پیدا کردن بازیکنی جوان که متواضع باشد و بتواند چنین حجمی از مسئولیت را به دوش بکشد، کار آسانی نیست. او آینده روشنی دارد. اینتر تلاش کرد که از همان ابتدا بر بازی سوار شود، تمرکز داشته باشد، سرعتی بازی کند و موقعیت‌های زیادی خلق کند. مسلماً ما باید پیشرفت کنیم و سریع‌‌تر و کارآمدتر باشیم.

پیولی در پاسخ به این سؤال که آیا استفاده از سیستم 3-4-3 در سری A به سود اینتر نخواهد بود، عنوان کرد: ما به دنبال تیمی متعادل‌تر هستیم که هم در فاز دفاعی هم در فاز تهاجمی کارآمدتر باشد. باید دید که با کدام سیستم بازی بهترین بازده را می‌گیریم. به هر حال اتفاقی که که افتاده یک اتفاق بد است و شاید دلیل رخ دادنش این است که ما بهترین تیم ایتالیا نیستیم و در حال خروج از یک برهه سخت هستیم و با گذر زمان همه چیز سخت‌تر می‌شود. وقتی که ضربه‌ای دریافت می‌کنیم تیم از هم می‌پاشد.

از گروه اینتر تیم فوتبال ساوتهمپتون انگلیس نیز فرصت صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را از دست داد. در واقع اگر اینتر در بازی قبلی‌اش برابر رژیم اشغالگر قدس از پیروزی 2 بر صفرش محافظت می‌کرد و بازی را 3 بر 2 نمی‌باخت الان با 9 امتیاز صعود کرده بود.

پیولی در این خصوص اظهار داشت: ما افسوس می‌خوریم و طبیعی است که به نتیجه بازی قبلی‌مان که در آن 2 بر صفر پیش افتادیم و تیم برتر میدان بودیم اشاره شود. متأسفانه ما در آن بازی چوب سهل‌انگاری خودمان برای تمام شده فرض بازی را خوردیم.

آیا اینتر برای بازار نقل‌و‌انتقالات برنامه‌ای دارد. سرمربی پیشین لاتزیو در این باره تأکید کرد: باشگاه روی بهترین استراتژی ممکن کار خواهد کرد. من فکر می‌کنم حالا که دیگر دغدغه بازی در لیگ اروپا را نداریم باید حداکثر استفاده را از اختصاص پیدا کردن زمان تمرینات‌مان به سری A انجام دهیم. درست است که ما بازیکنان زیادی داریم و باشگاه هم این را می‌داند. قصد داریم در ماه ژانویه تعدادی از بازیکنان‌‌مان را بفروشیم.