شمسایی: هرکس باید سر جای خودش باشد

درباره برگزاری کلاس سطح سه مربیگری فوتسال که هفته نخستش را پشت سر گذاشته است، گفت: این بالاترین سطح مربیگری فوتسال در آسیا است و حتی در دنیا هم خیلی کم برگزار شده است. در هفته گذشته هم کلاس مدرس برزیلی در کنار مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین علی تارقلی زاده که افتخار ایران است، برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این کلاس ها سنگین است و از هشت صبح تا هشت شب ادامه دارد. به هر حال چنین دوره سطح بالایی سختی خاص خودش را دارد.

سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سئوال که با وجود حضور سه مربی این تیم در کلاس مربیگری، تمرینات تاسیسات توسط چه کسی برگزار می شود؟ تاکید کرد: الان چند روز است که در تمرینات تیم حضور نداریم. در دو سه جلسه گذشته تیم را دست مربی بدنساز سپرده ایم. الان هم باید بین ساعت ۱۲ تا ۲ که وقت استراحت کلاس است، به تمرین تیم برویم و فشار بیش از حدی را تحمل کنیم! به هر حال این مسیری است که باید بگذارنیم.

شمسایی در خصوص غیبت بعضی از مربیان لیگ در این کلاسها، تصریح کرد: این فرصتی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ما فراهم کرده است. اکثر مربیان اینجا هستند. رضا کردی از قطر، محمدرضا حیدریان از قم و سایر مربیان هم هستند. می دانیم از حضورمان در این کلاسها، تیم هایمان متضرر می شود چون الان تعطیلات نیم فصل است ولی به قول آقای تارقلی زاده، برای اینکه به یک هدف برسی باید خیلی چیزها را از دست بدهی.

وی در ادامه درباره حضورش در دنیای فیلم و سینما و بازی در سریال «پیکسل» تاکید کرد: من هیچ فیلمی بازی نکرده ام! محمدحسین لطیفی از کارگردان های خوب کشور است و داستان از اینجا شکل گرفت که یک روز با آقای امید حاجیلی به کنسرت رفتیم؛ غافل از اینکه آنجا سکانس یک فیلم بود. من در همین حد در فیلم حضور داشتم. حتی آقای لطیفی قصد داشت نقش کلیدی به من بدهد. اگر می خواستم که قبول می کردم. از این پیشنهادات قبلا هم به من شده بود.

سرمربی تاسیسات تاکید کرد: کار من ورزش است. من در فیلم پیکسل برای دقایقی آن هم به صورت افتخاری حاضر شدم. آدم های بزرگی در این فیلم هستند. اگر می خواستم بازیگر شوم، سالها قبل این حرفه را دنبال می کردم ولی کار من فوتسال است و هرکس باید سر جای خودش باشد.

شمسایی در پایان با اشاره مجدد به برگزاری دوره سطح سه مربیگری فوتسال گفت: باید از علی تارقلی زاده تشکر کرد. او برای برگزاری این کلاسها در ایران زحمت زیادی کشیده است. اگر از تارقلی زاده تشکر نکنیم در حق فوتسال ایران و آسیا اجحاف کرده ایم.