دروازه‌بان پدیده عذر خواهی کرد

شهاب گردان پس از شکست پدیده مقابل پرسپولیس گفت: قبول دارم پرسپولیس خیلی سوار بر بازی بود ولی انصافا حق ما هم باخت نبود. تلاش‌مان را کردیم ولی گل ثانیه‌های پایانی کار ما را خراب کرد.

 

وی در خصوص واکنش رضا مهاجری کنار خط بعد از گل دوم پرسپولیس گفت: باخت بد است و فکر می‌کنم همه بچه‌ها بعد از گل پرسپولیس چنین رفلکسی داشتند. وقتی تیمی در دقیقه آخر گل می‌خورد معلوم است که به بازیکن فشار روحی وارد می‌شود و به مربی بدتر.

 

گردان در خصوص اینکه قبلا با ابومسلم پرسپولیس را برده بود، گفت: ما همیشه در ورزشگاه ثامن با پرسپولیس عالی بازی می‌کردیم و یادم است که با  ابومسلم هم 3 بر 2 پرسپولیس را شکست دادیم. این موضوع را به هم تیمی‌هایم گفتم ولی حیف شد که امروز نتوانستیم به برتری برسیم.

 

دروازه‌بان پدیده در خصوص اینکه سابقه بازی در جمع سرخ‌پوشان را دارد و آیا گفته بود از حضور در این تیم پشیمان است،‌گفت: من نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کردم و به این موضوع افتخار می‌کردم. از من پرسیدند که از اینکه به پرسپولیس رفته بودید پشیمان نیستی و من هم گفتم نه، پشیمان نیستم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا به سمت برانکو و نیمکت پرسپولیس نرفت، گفت: من سمت نیمکت رفتم و با تدارکات تیم خوش و بش کردم اما با آقای برانکو کار نکرده بودم به همین علت سمت آنها نرفتم.

 

خبرنگاری گفت: شما سمت کریم باقری هم نرفتید که گردان پاسخ داد: ببخشید. حق با شماست. یادم رفته بود!