می‌توانستیم 5 گل به استقلال بزنیم

مهدی کیانی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال همیشه سخت است. ما بررسی‌های خوبی از تیم حریف داشتیم و از دقیقه یک تا 90 بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه 2 گل زدیم می‌توانستیم 5 گل دیگر هم بزنیم.

 

وی افزود: به دست آوردن آن تعداد موقعیت گل کار هر تیمی نیست و تبریک می‌گویم به بازیکنان و مربیان تیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و امیدوارم بتوانیم امسال با کمک هواداران هر 2 جام را کسب کنیم.

 

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما یک مربی بزرگ بالای سر تیم داریم و بازیکنان بزرگی هم داریم که توانستیم بعد از گل خوردن بازی را جمع کنیم. گلی که خوردیم می‌توانست شیرازه تیم ما را بر هم بزند ولی بازیکنانمان توانستند به‌خوبی بازی را کنترل کنند.

 

کیانی تصریح کرد: نیمه اول چند موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی با صحبت‌هایی که آقای قلعه‌نویی در بین 2 نیمه داشتند جنگیدیم و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم.

 

وی در ارتباط با اینکه در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را بر دستان اخباری بست، گفت: هر بازیکن بزرگی اشتباه می‌کند و محمدرضا هم اشتباهی کرد و بین 2 نیمه ناراحت بود و من خواستم برادرانه این کار را انجام دهم چون ما یک تیم هستیم و باید همه یکدل باشیم و خدا هم به دل اخباری نگاه کرد و برد خوبی به دست آوردیم.